Vi funderar på ett hörn bubbelbadkar med bara luftmassage (inte vattenmassage). Det ska vara max 160 cm långt och 110 cm bredd.
Har någon bubbelbadkar med bara luftmassage? Bra, dåligt??
Tips på bra badkar som inte är superdyra tas gärna emot :)
 
finns det sånna kar?
jag trode alla hade vatten & sen köppte man till luft.
 
Hejsan! jag jobbar själv på Westerbergs Badrum och vi säljer ibland badkar med enbart luftsystem i bottenplattan.
måste dock berätta att personligen så tycker inte jag att det ger nån massage över huvud taget plus att kompressorn låter ganska mycket.
 
Är faktiskt inte ute efter massage utan det blir så härligt med bubblonra när man badar. Jag är nämligen inte så förtjust i de silvriga "knapparna" som finns i bubbelkar med vattenmassage. Det känns obekvämt.

Var rädd för att de skulle låta en del :(
 
Virri skrev:
Är faktiskt inte ute efter massage utan det blir så härligt med bubblonra när man badar. Jag är nämligen inte så förtjust i de silvriga "knapparna" som finns i bubbelkar med vattenmassage. Det känns obekvämt.

Var rädd för att de skulle låta en del :(
käns det obekvämt, eller tror du det käns obekvämt?

själv har jag botten "full" mad vatten munstycken & jag käner dom inte (man väger ju inte lika mycke i vatten & dom är ju inte så höga)
 
C
Hej

Finns ett norskt kar med bara bubblor.Det är en extra botten i karet som Du skruvar lös med ett par skruvar vid grovrengöring. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter men leta på bubbelbad på en norsk site så hittar Du det säkert.

Carra :cool:
 
Annars kan man ju äta en rejäl portion med bruna bönor innan man badar. Då funkar det med ett helt vanligt badkar  ;D
Tyvärr är inte det heller ljudlöst
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.