Man ser bara unga flickor. Och "medelålders". Inga tonårspojkar.
Varför?
 
För att det är dom enda som är intresserade kanske......?
 
För att killar gillar hårdrock och inte kalasbyxepop=D
 
Tonårspojkar är generellt väldigt lite intresserade av att sjunga i grupp.
 
Enligt min hustru är det Måns fel ;) he he.
 
kamilenski skrev:
Enligt min hustru är det Måns fel ;) he he.
Då kan vi kanske utesluta dig ur tonårsflickgruppen:D

...och placera in dig bland di medelålders ;)

Kjell G
 
Jag har inte sett mitt fula tryne där! ;)
 
hehe, kunde skrämt nån kanske:O

Nu har jag egentligen inte sett programmet på några år men har för mig att det där med tonårstjejer hållt på sedan Berghagens tid? Och då, utan att ta nåt från Måns, så kanske de kommer för:

artisternas skull?

chansen att hamna i kamerafokus?

gillar helt enkelt att sjunga?

Kjell G
 
O tonårskillar drömmer om dessa flickor medan flickorna drömmer om annat ! haha
 
Att ha chans att synas i TV-rutan är inte helt fel.
Frågan är varför inte tonårskillarna tar den chansen samt möjligheten att träffa och frottera sig med söta flickor...
 
Det är väl samma sak som att det inte finns några tonårspojkar på ridskolorna. Det borde vara där de hängde, de är där alla tjejerna finns.
 
hundvakten skrev:
Att ha chans att synas i TV-rutan är inte helt fel.
Frågan är varför inte tonårskillarna tar den chansen samt möjligheten att träffa och frottera sig med söta flickor...
Den självklara frågan är då om tonårsflickor som gillar att sjunga i grupp och titta på Måns gillar tonårspojkar som gillar att gå på Skansen och sjunga i grupp och titta på tonårsflickor som tittar på Måns? :rolleyes:
 
Magnus_Andersson skrev:
Den självklara frågan är då om tonårsflickor som gillar att sjunga i grupp och titta på Måns gillar tonårspojkar som gillar att gå på Skansen och sjunga i grupp och titta på tonårsflickor som tittar på Måns? :rolleyes:
d^_^b

//Patrik
 
Tonårskillarna kanske föredrar Lena Handén framför några fnittriga tonårsflickor som ändå bara stirrar på Måns? I den åldern så är ju tjejerna så mycket "mognare". Synd att dom mognar snabbt hela livet.. redan lite tantvarning över vissa som inte ens passerat 30..

/C
 
hundvakten skrev:
Att ha chans att synas i TV-rutan är inte helt fel.
Exakt VAD skulle förändras i min dotters liv om hon hängde på kravallstaketen en hel sommar???


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.