Köpte tidningen. Av deras "bedömning" blev man inte klok av. Den ena sa att t ex hallen var liten och trång, av samma hall sa den andre att den var vältilltagen :-/

 
efter några år vet ju iaf jag hur jag vill ha det...var badrummet skall ligga, hur stor hall, hur mycket köksbänkar osv...Därför myntar jag uttrycket; själv är bäste arkitekt! Men visst var det värt 13:- för att få proffsutlåtande. Alltid lär man sig något ( och alltid ser man något bra/dåligt som proffsen inte ser) ;)
 
Hittar inte artikeln på Expressens hemsida. :-/

Går det att köpa bilagan idag?

Nyfiken på innehållet.
 
Emyran, jag tror att den brukar säljas under några dagar. Men du klarar dig också utan om du inte får tag i den...Hittar du den inte och absolut vill ha den så kan du få min ;)
 
Tack Lill! :)

Jag kollar på ICA först.
Jämförde de olika planlösningar eller jmf de olika hustillverkare också.

Iofs om det var arkitekter så var det nog bara planlösningar. ;)
 
Mest planlösningar faktiskt...priser var med men, som du ju vet vid det här laget, så säger de ju egentligen ingenting så länge man inte vad vad som ingår.
 
OK jag fattar.

Lagom till att jag blev junior member kom känslan krypande; att jag faktiskt börjar känna mig lite inne i branschen sas ;)

Skön känsla. :)
 
emyran skrev:
OK jag fattar.

Lagom till att jag blev junior member kom känslan krypande; att jag faktiskt börjar känna mig lite inne i branschen sas  ;)

Skön känsla. :)
Du behöver inte vara orolig, den försvinner snart 8)
 
Bäst att passa på att njuta nu då mao ;)
 
Bara njut lillmyran ;) våren, villan vinet..vad du vill :)
 
En sak som jag reagerade på det var priset som angavs.
Det stog att det var nickelfärdigahus och att det inte var tomten och avgifter inräknat.

Det jag verkligen undrar är grunden inräknat i priset ?
Jag misstänker att en viktig del har missats, typ 300000 kr :-/
 
Bara njut lillmyran våren, villan vinet..vad du vill
Sen kommer amorteringarna, elräkningen, vintern, missen i planlösningen...  8)
 
;D ;D ;D
 
Njuuuuter :D :D :D
 
Så. Nu har jag köpt bilagan för 5kr. Tack kiosken. :D

Det var lite kul läsning. Jag älskar att titta på planlösningar.

Den där betygsättningen skulle jag oxå kunna göra, behöver man vara arkitekt för det? ;)
Speciellt när ena arkitekten tyckte första husets entre var trång, arkitekt nr 2 benämner samma hall som generös ???

Skämt åsido, bilagan var värd 5kr tveksamt med 13kr
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.