Vi måste sälja vår fina diskmaskin då den inte ryms i nya lägenheten, där vi behöver en smaldiskmaskin. Denna är 60 cm, 1 1/2 år gammal, alldeles fantastisk så vi kommer att köpa en likadan fast 45 cm! Mycket tyst och effektiv, den hörs knappt och vi använder nästan alltid bara finprogrammet. Byggd för att hålla i 20 år! Nypris 9980 tror jag det var, säljes för 5000 eller bud.
Hämtas i Stockholm!:)
 
Jag håller utkik här, har inte plats för en Diskmaskin förrens om en månad. Så jag hoppas att du inte får den såld ;)
 
Inte så stor risk i juli tror jag!:)
Vi bor just nu i en lägenhet med Whirlpooldiskmaskin, 60 cm, och det är nästan löjligt hur lite den rymmer i jämförelse med vår Miele!:O Vi brukade vräka in mängder av disk, det går inte alls här.
Hur som helst så är den magasinerad nu, men kan plockas ut då vi kommer hem från semestern några dagar in i augusti. ;)
 
oobum skrev:
Jag håller utkik här, har inte plats för en Diskmaskin förrens om en månad. Så jag hoppas att du inte får den såld ;)
Vi har varit bortresta i en månad så vi missade tre köpare! :O Den finns fortfarande kvar med andra ord. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.