Om ni som bor i Roslagen har missat det, så har Byggmax nu öppnat i Norrtälje.- Var själv där i dag och inhandlade lite 95mm panel och åt korv...
OBS detta är inghen reklam utan bara ett tips till alla som bor i Roslagen och Norrtälje. :)
 
Redan klart :O


Det var som tusan..
Det var på tiden..
Det var ju helbra!

/G
 
Jepp, Nu har man närmare till byggbutiken och mer tid till att spika.
 
Jo, men det är verkligen guld värt med den närheten. Med dom i närheten så behöver man inte ha ett eget släp heller :) Ibland brukar jag slå två flugor i en smäll och låna släpet en timme extra än vad som egentligen krävs så att man kan flytta något stort. Men det gör jag bara under vardagar före löning så att det inte påverkar. Här i Falun är släpen ändå nästan alltid lediga..

Svärfar bor i Norrtälje och det var inte mer än en vecka sen jag var där.. och då tyckte jag dom hade en bit kvar, men ack så fel jag hade. Vi är skiiitsugna på att flytta till Norrtälje, så nu är ju saken en biff :D

/C
 
Varför vill man flytta till Norrtälje?
 
Gör det. Det är en riktigt trevlig stad. Nu bor jag inte i själva Norrtälje, utan på landet på ett ställe som heter Rånäs, Men det ligger "nästgårds".
 
kamilenski skrev:
Varför vill man flytta till Norrtälje?
Det är en riktigt trevlig stad med närhet till skärgården.
 
Synd att dom inte öppnade i Rimbo då :p

Norrtälje är ju jättemysigt. Sen finns det en hel del byar runt omkring såsom Lohärad, Svanberga med flera. Fästmön är därifrån.

Vad mer var det som öppnade kring Byggmax? Det var en hel del va?

/C
 
Jo det kommer att bli en del.
En butik med vedspisar bland annat.
Men Biltema kommer ju och Claes Ohlsson med, Fast i andra ändan av stan.
Du känner till Roslagen märker jag. :)
 
kamilenski skrev:
Varför vill man flytta till Norrtälje?
Dom har byggmax?
 
MathiasS skrev:
Dom har byggmax?
Haha

d^_^bd^_^bd^_^b
 
Jo, man åkte en hel del till Norrtälje när man friade i början på förhållandet... varje helg och ledighet i två års tid :blushing: Är det biltema och det som skall byggas vid flygfyren? (vid sidan om sporthallen)

Ändå skönt att Byggmax ställer upp en butik och inte typ Hedins.. nu behövs ju inte konkurrensen på samma sätt.


/C
 
jo jag tror att de skall ligga där tillsammans med classe bland annat.
 
Redigerat:
Jahopp.. då var det klart. Bara att börja leta boende.. igen!

/G
 
Dessutom har du ju Dogger i Norrtälje (tror jag?), sveriges mest underskattade fiskebutik :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.