Kan lägga till att märket är kingstone och modellen heter kone. De säljs uteslutande på bauhuse.

Någon?

Sent from my Nexus One using Tapatalk
 
Kikade på den igår på Bauhaus och den kändes helt ok för det priset. För vår del blev det en Weber e310 istället och det känns som ett bra val.
 
Samma som Perk. Har kikat på dem och de verkade ok, men blev en Weber E-310 istället...
 
ja de är mycket lika. jag vill komma åt färgen och såg att kone grillen har en dubbelplåt i huven dvs den blir inte så varm om nån råka ta på den. galler är oxå lite klenare än i Weber E-310. men för övrigt var det inga större skillnader till synes.
 
Köpte en tidigt i våras och precis gjort av med första flaskan. Tanken var att ha ett smidigt alternativ samtidigt som jag behåller min Weber Performer kolgrill.

Är riktigt nöjd, efter att jag bytt till gjutjärnsgaller. Fördel att den är godkänd med flaskan i skåpet. Grillat att från korv till en hel rostbiff på ett par kilo. Stabil och sval. Gillar att man häller sand i droppbrickan då den blir lätt att hålla fräsch. Nackdel att gångjärnen har rostat på insidan av dörren.

men ger den 8 av 10 i betyg
 
super tack för recensionen!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.