Bestämde mig för att köpa Husqvarnas hus till min Automower. Dyrt!! Men tar aldrig tag i att bygga ett själv så det fick bli så. Huset såg verkligen kanon ut men är undrande över varför kåpan inte går att stänga helt. Automower ta imot på höjden när den står inne för laddning. Fundera över om detta är för att den själv ska kunna knuffa upp kåpan så att den inte kan bli inne låst eller förstöra eller dra med sig huset. Men problemet blir då istället när den ska in då locket är stängt!:S Är det meningen att den ska knuffa upp kåpan så den låser? Någon som har koll hur tanken är med huset? Eller något i monteringen jag har missat? I övrigt tycker jag automower är det bästa köp jag gjort;)
 
Huset är mer ett soltak för maskinen när klipparen är igång. Locket fäller man ner t.ex. över vintern för att slippa ta in stationen. Klipparen får inte och ska inte få plats inne i huset när locket är nere.
 
Så det är så det är tänkt:)Tack för dit svar
 
N Nonkan skrev:
Huset är mer ett soltak för maskinen när klipparen är igång. Locket fäller man ner t.ex. över vintern för att slippa ta in stationen. Klipparen får inte och ska inte få plats inne i huset när locket är nere.
Jag har undrat detsamma?
Tack för att du förklarat hur det skall fungera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.