Hej!
Jag undrar om det är någon som byggt eller planerar att bygga villa falken(1.5 plan) eller domherren från lb-hus?
Vi funderar på något av dessa hus, men har inte sett några bilder på dem. Är det någon som har bilder? samt om någoon fått en prisuppgift på dem.

Ha det fint
mvh
Fredrik
 
Hej,

Har du kollat på LB hus hemsida, där finns lite bilder.
Pratade faktiskt precis med försäljare från LB hus, ett Falken 1½ hus kostar i grundutförande 2.240.000. Oberservera att detta var ett Skånekontor, vet ej om priser skiljer sig.

 
pischa skrev:
Hej,

Har du kollat på LB hus hemsida, där finns lite bilder.
Pratade faktiskt precis med försäljare från LB hus, ett Falken 1½ hus kostar i grundutförande 2.240.000. Oberservera att detta var ett Skånekontor, vet ej om priser skiljer sig.

Hej Igen! Tack för ditt svar, har kollat lite på hemsidan, men de har bara bilder från utsidan :(
 
Vi bygger Domherren i Göteborg. Det kommer att bli ett jättefint hus! Anledningen till att det inte finns några bilder är att det inte uppförts några sådana hus. De första håller på att byggas just nu.
 
Okey!
Hur långt har ni kommit på bygget? Har du får du jättegärna skicka över bilder

mvh
Fredrik
 
Huset kommer i mitten av oktober och jag kan skicka bilder när det står klart.
 
Lååter bra!
Vad har ni fått för pris på det nyckelfärdigt?

mvh
Fredrik
 
Ca 2 350 000 tror jag. Men sen har vi gjort en massa tillval så det slutar ju inte där....Men bra blir det!
 
Här är bilder på Domherren LB-Hus. Det är liggande panel på huset som vi kommer att måla vitt. På ovanvåningen blir det en fransk balkong. Nedan blir det ytterligare ett ljusfönster bredvid ytterdörren (som för vrigt skall bytas ut).
 
  • Huset_frn_Tornhuset_002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för din bild! Var riktigt snyggt!!
Skicka gärna fler när du får. Skicka gärna till min mail trevlig20bast@hotmail.com

mvh
Fredrik
 
Emme skrev:
Ca 2 350 000 tror jag. Men sen har vi gjort en massa tillval så det slutar ju inte där....Men bra blir det!
Vi är också sugna på Domherren!
Nu när ert hus är klart, vad hamnade ni på i pris (med vilka tillval)?
Är ni nöjda med det??
 
nån som vet vad ligger lb billigaste hus på i nyckelfärdigt?
 
virisika skrev:
nån som vet vad ligger lb billigaste hus på i nyckelfärdigt?

Skulle tro Ugglan 102 (oinredd ovanvåning).
ca 1.440.000:- svenska peningar.
 
Hej!

Sitter med en prislista från LB-hus framför mig...

Villa Falken 1 ½-plan nyckelfärdigt kostar (i Gbg, Bohuslän & Kba) 2 465 000 och Villa Domherren nyckelfärdigt 2 530 000.

// Maria
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.