Hej!

Jag har en bok/TV-hylla med ett mellanrum på ca. 1m till taket, där jag hade tänkt ha nån form av klängväxt som växer upp mot taket. Vad finns det för tåliga och bra klängväxter för inomhusbruk?
 
Jag googlade runt lite, och hittade förslag på Gullranka. Hur fort växer denna?
 
JonazThern skrev:
Jag googlade runt lite, och hittade förslag på Gullranka. Hur fort växer denna?
Om den bara får bra med näring och bra med vatten så växer den FORT! Väldigt tacksam klättrare! Finns med olika grader av melering så man kan välja.

Helene

ps: Jag har läst forumet flitigt den senaste tiden då jag ska bygga ut, egentligen har jag massor av undringar runt grund, stomme och tak och så blev mitt första inlägg ett om krukväxter! :)
 
Redigerat:
HeleneP skrev:
Om den bara får bra med näring och bra med vatten så växer den FORT! Väldigt tacksam klättrare! Finns med olika grader av melering så man kan välja.

Helene

ps: Jag har läst forumet flitigt den senaste tiden då jag ska bygga ut, egentligen har jag massor av undringar runt grund, stomme och tak och så blev mitt första inlägg ett om krukväxter! :)
Där ser man, det blir inte alltid som man tänkt sig! Men jag är tacksam för svaret, blir att köpa in några Gullrankor i veckan som kommer. Ska ta lite för-bilder när jag vaknat till liv imorgon. Kom precis från jobbet, lite seg i kolan så lär inte bli bra bilder just nu! :S
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.