Jag skulle bara köra ett större träborr, funkar fint i slagdragaren. (iaf tills min riktiga borrskruvdragare kommer)
Chucken var gjord just för slagskruvdragare, inte en slagborrmaskin.

Men är man dum och köper billig skit så får man väl stå sitt kast.
 
skalman1 skrev:
Jag skulle bara köra ett större träborr, funkar fint i slagdragaren...
Att köra ett träborr med "knack" låter lite märkligt i mina öron, men jag har aldrig provat så det är nog bäst att inte försöka argumentera emot dig ;)

skalman1 skrev:
...Men är man dum och köper billig skit så får man väl stå sitt kast.
Nog många som känner igen sig där... :p
 
bygga_bo skrev:
Att köra ett träborr med "knack" låter lite märkligt i mina öron, men jag har aldrig provat så det är nog bäst att inte försöka argumentera emot dig ;)



Nog många som känner igen sig där... :p

http://www.youtube.com/watch?v=3YnOxnehaxw :)
 
skalman1 skrev:
[länk] :)
Vad syftar du på?:S
 
Mikael_L
skalman1 skrev:
[länk] :)
I filmen sa dom "the DMR series" eller "the hitachi DMR impact" 82 ggr på 5 minuter, imponerande ... :p








(jag har inte räknat antalet ggr, men det kändes så ... ;))
 
vojma skrev:
Vad syftar du på?:S
Att dom vid 228 tillfällen i filmen borrar med en slagskruvdragare i trä? :S


Äh, nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt. :)
 
En metallsvarv... det är nog mitt onödigaste köpt. Jag använder den inte, kan inte svarva och har inget jag behöver svarva för tillfället... Svarven är det inget fel på, men jag tyckte nog bara att det behövdes en svarv i källaren, det skulle stå en där helt enkelt.
Sämsta köpet rent tekniskt sett var nog en vinkelhake från Rusta, den var ju inte vinkelrät... konstigt nog har jag kvar den än idag, grovriktar svetsjobb med den som alternativ till magnetvinklarna från Biltema som suger åt sig allt metallskrot som finns så att det absolut inte blir någon rak vinkel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.