Var för första gången in i en Swedolbutik i dag. Om det var att golvet lutade eller att jordens dragningskraft plötsligt försköts vet jag inte men jag hamnade omgående på Makita-avdelningen där jag klämde och kände på några "bra-ha-saker". När jag gick därifrån passerade jag en glasmonter där dom hade batterier till maskinerna.

Dom vill ha 2281:- :wow: för ett Makita BL1830! Lägsta pris på Prisjakt är just över tusenslappen och på Tradera brukar dom gå för 600-1000:-.

Ni som har handlat på Swedol tidigare: Går det att förhandla om priset eller är det prislappen som gäller?
 
Det finns väl ingen vettig människa som handlar batterier där med dom priserna. :p
 
När jag skulle köpa min gcm8s för ett par år sen var jag inne på en swedolbutik o surrade med dem o berättade vad duabhuset tog för sågen. Först trodde han mig inte, efter att ha kollat på nätet sänkte han sitt pris men kunde ändå inte matcha duab. Han fick sälja ett sågbord så fick duab sälja sågen. Men det gick diskutera pris. Jag pratade med butikschefen.
 
De har bra priser på Am-Pro:s verktyg (vilka jag håller högt).
I övrigt så kollar jag när de har erbjudanden.
 
Just elverktyg med tillbehör är tyvärr swedol dyra på, annars har dom vettiga priser på det mesta.
Även när dom har kampanj på någon maskin så brukar den ändå vara dyrare än andra ställen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.