Hejsan!

Finns det nån här som har ett HTH kök ?
Ska dit på torsdag och lägga upp vårat kök, men det vore kul om det finns nån här inne som vet lite hur kvaliten är och vad man bör tänka på.

Vi ska nog se om vi kan få ek luckor i köket tyckte att det såg fint ut på ett annat kök.

Så finns det nån här med erfarenheter av HTH kök ?

Mvh Andreas och susanne
 
Häller på att installera ett ekkök HTH nu, hittils verkar det jättefint, ett par skåp ska göra mindre, felmätt, men annars så verkar kvaliteten vara bra- se min hemsida för lite bilder-mer kommer ...
 
Hej!

Hakar på denna tråd, någon fler med erfarenhet av deras kök? Ex fungerar lådorna efter ett tag, hur är hörnskåpet man trycker inn, luckor i överskåp som öppnas uppåt mm. Jag är en novis eftersom 70-talls kök har varit min "standard" sedan ...70-talet ungefär... ;)

mvh hanneli
 
jag har haft köket en vecka återkommer kamske om något år eller årtionde, men då är jag nog inte på detta forum längre...
 
;D ;D ;D

...lite kan du väl berätta om den omedelbara känslan...


*nyfiken*
 
Jag har haft HTH kök i 1 1/2 år nu och är mycket nöjd. Jag startade med att välja IKEA men HTH hade de små detaljerna som jag gillade. Kostnaden är ju högre men efter ett tag(om man är nöjd) så tänker man ju inte på vad det kostar.

Guran1
 
Hej!

Är jättenöjd med vårt hth-kök förutom EN sak!

Vi har socklarna i ek, ångrar det idag eftersom de inte är samma "ekfärg" som luckorna!

Det var bara det...

med vänlig hälsning
F
 
HTH kök ingick som standard i myresjöhus, dock efter strul och "hemska" överpriser så valde vi bort det.

Dock så skall det tilläggas att säljaren var supertrevlig och jobbar numera på marbodal.. ;D
Ett tips, jämför priser.

/Mats
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.