Hej. Ny på detta underbara forum! Har köpt En Automower 220AC för ca 1 vecka sedan och allt funkar bra, bara lite justeringar kvar. Älskar den!!

Tänkte bara dela med mig lite om ett litet projekt som jag hinner med nu när Wall-E klipper gräset!:D Ett garage till klipparen lägger upp några bilder nu och några när det är på plats.

Ha Det....

(skulle väl kanske postat i Husqvarna automower)
 
  • IMG_1238.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_1244.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Ha du testat om klipparen hittar hem när taket är på plats? Eftersom det är plåt kanske det stör/skärmar av signalen från basstationen?
 
Bee skrev:
Ha du testat om klipparen hittar hem när taket är på plats? Eftersom det är plåt kanske det stör/skärmar av signalen från basstationen?
Ajajaj.... Nej det har jag inte tänkt på:S men taket kommer vara över hela basstationen, stationen kommer liksom bara vara under inte inne i så att säga ja ja, vi får väl prova.
 
DaManne skrev:
Ajajaj.... Nej det har jag inte tänkt på:S men taket kommer vara över hela basstationen, stationen kommer liksom bara vara under inte inne i så att säga ja ja, vi får väl prova.
Japp har laddat hem (så klart) men tycker det är för dyrt med den där gps modulen.
 
DaManne skrev:
Ajajaj.... Nej det har jag inte tänkt på:S men taket kommer vara över hela basstationen, stationen kommer liksom bara vara under inte inne i så att säga ja ja, vi får väl prova.
Då var det på plats. Inga problem att hitta hem!:p
 
  • IMG_1251.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Chr3
  • Laddar…
Mysigt, undrar om han/hon kan få bostdsbidrag ? :)
 
jokomoko skrev:
Mysigt, undrar om han/hon kan få bostdsbidrag ? :)
ska försöka:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.