danne007 skrev:
Måla är kul tycker jag men underarbetet däremot är riktigt TRÅKIGT!!!
Göra rent kattens skitlåda varje dag är inte heller särskilt spännande.
Montera kattlucka!
 
Jag kan bara instämma mer er andra, måla är verkligen det tråkigaste av allt i byggväg. Inte nog med att man ska kladda med färg och få fläckar på allt, man ska vänta på att det ska torka också.
 
Gräva plint e tråkigast
 
tsarraz skrev:
Gräva plint e tråkigast
För hand ja :D
 
Har inte testat motordrivet
 
tsarraz skrev:
Har inte testat motordrivet
Gör det...då blir det bland det roligaste....

Hyr en 4,5 tons grävmaskin :D
 
Underarbete är trist, ofta slitigt och skitigt och så syns det inte ändå utom där man missatq(;^;)p slipa kan man göra tills man blir blå men det går ändå att göra lite, lite bättre :(

Jo då kamilenski jag vet att det inte var frågan ;) MEN jag tycker det är kul att måla :p
 
vojma skrev:
Precis samma här! Kan vi vara släkt?:wow:
Vill minnas att du sa ngt om att spackla låg högt på skitlistan? ;)
 
Just idag är det värsta jag vet rostiga japanska bilar. Gräsmattan blir så skräpig.
 
S
får dra till med det jag har drabbats av i jobbet hittils fem gånger. badrumsavlopp som gått sönder eller glidit isär. som sedan har fyllt kryputrymme under huset.
 
Slipa spackel, oavsett vilken typ. Det och städa är nog det värsta.

Slå sig på fingret med en hammare och få en blodblåsa stor som en ärta är väl inte direkt kul, men hellre det än städa o slipa spackel... Nu har man iaf ett handikapp att skylla på :p

Mvh//Janne
 
A
Plocka ur diskmaskinen.

Det mesta som är kladdigt är tråkigt, måla, spackla, foga, latexa, tapetsera, sätta väv.
 
slacker skrev:
Vill minnas att du sa ngt om att spackla låg högt på skitlistan? ;)
Vojmas första regel:
"Allt som en målare gör - gör INTE jag!"
 
Spackla o framförallt slipa spackel, måla tak för att det gör så jävla ont överallt.
 
Allting som innebär att man inte ser en permanent skillnad. Som t.ex. när vi dränerade om huset, jättebra för huset men man ser ju ingen skillnad mot innan och det är dyrt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.