Hej!
Jag har sågat ner en stor gran på hörnet på tomten, och jag undvek att ta den för nära marken då jag hade en tanke om att göra ett bord eller liknande med stubbarna som bas.

Har ni några förslag eller uppslag?
Stubbarna ser ut som på bilden och tanken är att det ska vara något kul, ovanligt men ändå inte alltför avancerat. Fågelbad? Bord?
 
  • Stubbar.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sitta och fika precis i hörnet verkar inte så mysigt, ett fågelbad på en stubbe och så olika typer av fågelmatstationer på de andra? Fåglar är ju generellt mindre kinkiga med sina fikaplatser. :)
 
Mikael_L
Ta bort skyddsnätet från studsmattan så kan ni sen ha vadslagning om vilken unge som först ramlar ner på stubbarna. :p

Jag håller med, läget var ju inte så lysande för att göra något roligt.
Kanske något slags konstverk, eller belysningsarrangemang ...

Har du lagom små barn är kanske en liten och enkel plattform att leka på och under rolig i något år till.
 
Jag hade nog satt fast krukor och planterat olika blommor som får hänga ner..sen någon belysning från marken.
 
Å jag hade inte sparat den alls, utan tagit bort den helt :)
 
Hemmakatten
Tyvärr, jag vill inte göra er ledsna, men jag håller med Kurtivan. Ta bort stubbarna.

Att ha de kvar blir bara konstigt, det blir för mycket, för plottrigt.
 
Hade planterat murgröna eller ett par klematis som fått fylla den.. hade blivit som en buske efter ett tag.
 
Tack för all input!
Har fortfarande inte bestämt mig om dom ska bort eller om jag ska göra något av dom.
Läget är ju inte direkt bra för att hitta på något, men samtidigt så "gör det ont" att ta bort dom och inte ta tillfället i akt att hitta på något.

Får ta en funderare och se vad det blir.
Återkommer med besked om vad beslutet blir. :cool:
 
Måla allihopa så att de blir en tomtefamilj eller annat :)
 
Jag måste nog också sälla mig till dem som skulle ha använt en stubbfräs... Mao ta bort.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.