Någon som känner igen detta soffbord och vet var man kan få tag på det eller liknande?
Jag blir galen!
 
Glömde bilden, här är den...
 
  • IMG_1042.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle kunna göra mig lustig över frånfället av bild, men håller mig till att meddela att någon bild ej finns att se i inlägget!

Där kom den! :)

Känner ej igen dock...
 
Hade du varit riktigt lustig i det fallet hade du länkat till ett bord i plexiglas som nästan är osynligt... :)
 
Tack snälla Marlene! Nu kan jag sluta leta och börja spara pengar istället ! ;)
Tusen tack för hjälpen!
 
Precis. Jag såg det i en inredningstidning och tyckte att det var precis vad jag letat efter, men blev avskräckt när jag såg priset. Inget man säljer på blocket för en hundring om man ångrar sig ...
 
Tillverkningsmässigt inte speciellt svårt att göra, dock själva skivan eller brickan är säkert trycksvarvad. skulle tro att en materialkostnad på ca 1000 lappen max, sedan en bra svetsare som fixar underredet och själva brickan (skivan) lämnar man till liten industri som gör åt en. Sedan återstår en lackering på det och vips så har man ett liknande bord. MEN man får ju inte kopiera rakt av detta bord har ju designats och säljs på ett av de förnämsta ställena i Stockholm därav priset.
 
Hemmakatten
Verkligen ett soffbord att sukta efter!! Jag hade definitivt börja spara för att kunna köpa detta bord. Dock tycker jag att 29´ är mer än vad bordet är värt. Å andra sidan, vill du verkligen ha bordet så....
 
29k är ett saftigt pris, men rum 21 har ett bord som påminner lite om det som heter Bailey brickbord, och då tänkte jag på den större låga varianten. Det kanske vore något? Det är trots allt 27 000 kr billigare..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.