Hej!

I år var det dags igen. Osby Outlet. Helgen 16-17 april.

Är det någon som vet vilket företag som är störst på dörrar i Osby? Är ute efter två vita ytterdörrar.

Har hittat på eniro:
Ekodoor AB
TF i Osby AB
Ekstrands

Tack på förhand!
 
Varför måste de vara störst? Det enda jag kan säga är att lilla Osby har en extremt stor koncentration av dörr- och fönstertillverkare. Så vill du ha ett stort urval av tillverkare så finns det mig veterligen ingen bättre plats i Sverige.
 
andersmc skrev:
Varför måste de vara störst? Det enda jag kan säga är att lilla Osby har en extremt stor koncentration av dörr- och fönstertillverkare. Så vill du ha ett stort urval av tillverkare så finns det mig veterligen ingen bättre plats i Sverige.
Jag formulerade mig nog fel. Jag undrar vilket av alla dörrföretagen man ska fokusera på att åka till först? Har aldrig varit hos något utav företagen och har därmed ingen uppfattning om hur mycket dörrar respektive företag har.
 
När jag besökte motsvarande tillställning, en gång för flera år sedan, så höll de alla till i en och samma lokal med sin utförsäljning.
 
andersmc skrev:
När jag besökte motsvarande tillställning, en gång för flera år sedan, så höll de alla till i en och samma lokal med sin utförsäljning.
http://www.osby.nu/Handla-i-Osby-Kommun/osby-outlet

Försäljningen ska tydligen ske på respektive företag. Så man får väll åka runt och kolla. Jag tar med mig en stor transportbil så får man se vad man kommer hem med!
 
Jag kan säga såhär, jag var där igår!
Ekstrands hade mest massa udda dörrar och udda färger. Riktigt fina kvalitetsdörrar dock.
Ekodoor hade en hel del andra sortering. ca. 200 ytterdörrar. Många var vita.

Jag hittade själv två dörrar på andrahandssorteringen på ekodoor som jag köpte. Lite skavda och utan lås. http://www.cheapy.se/Produkt___YTTERDOERR_58751__11727_13071_13071_
Denna dörr i 21x10. 2200kr stycket!

Någon annan här på forumet som var där? Det var sjukt mycket folk i lilla Osby, så någon från forumet kan det ha varit! :)
 
Prissänkning med ca 10.000 kr. Inte illa!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.