Hittade av en händelse ikväll in på sidan http://www.byggvaruhuset-online.se/ och insåg att priserna på bänkskivor var väldigt bra, och jag behöver 3 st...och gärna hemlevererat... så det lockar ju. Men har inte hört/sett den här butiken innan. Hade det inte funnits faktura-alternativ hade jag dragit öronen åt mig direkt, men nu undrar jag om det är någon som handlat därifrån eller vet någon som har gjort det?
 
Bumpar, ingen som känner till firman?
 
Beställde bänkskivor 25 jan har ännu ej dykt upp. De svarar aldrig på mail men telefon går bra. Dock inget leveransbesked ännu. Ngn annan som har erfarenhet?
 
Har du betalt i förskott eller är det på faktura?
 
Jag betalade förskott med visa via payson 2 skivor för ca 2300 pix, efter jag ringt och pratat med en av dem. Han kunde ej lova ngt exakt datum för leverans.

Upplägget är att de väntar tills en lastbil är fylld innan de tar hem från polen och sen får dina skivor hänga med. Jag hade ingen brådska så jag väntade och väntade och väntar....

Mailade några gånger i mars och fick inget svar, ringde då och en lastbil var på gång från Polen då de dragit hem tillräckligt med ordrar. En vecka senare ringer jag och undrar vad som hänt "tyvärr missade vi ta med dina skivor" blir svaret.. De erbjuder sig också betala tillbaka om jag vill men jag avvaktar. Har kollat upp dem så noggrant jag kan och de ger ett seriöst intryck förutom kundservicen då.... Spännande och se vad som händer..
 
Ok, låter som att det kan vara värt det om man inte har bråttom och har behov av ädelträ-skivor någon gång:) Blir lokala handlaren som får ta hem till mig, behöver dem nästa vecka...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.