Hej alla vänner, kul att se att så många kända "ansikten" är kvar efter min frånvaro :)
Ja jag har som rubriken säger troligen ett projektbyte på gång. Det är med sorg i hjärtat jag får ge upp mitt torp p g a avståndet.
Återkommer med nya bilder och nya frågor i massor, ni har varit till stor hjälp tidigare och jag ser fram emot fortsatta diskussioner.d^_^b
 
Ett enda litet hej och välkommen tillbaka hade kanske varit trevligt ;)
 
Dom kanske inte är så sociala på Byggnadsvårdsforumet?

Annars är du välkommen till oss tekniknördar! :)
 
Haha ja tack för inbjudan :)
 
Trevligt att se dig igen. Jag har undrat vad som hände med dig. :)
 
Hej! :)
 
Ingen aning vem du är. Men välkommen tillbaka från vad det nu är du pysslat med.
 
Hej & välkommen tillbaka! ;)
Jag var inte medlem när du skrev om dina tidigare utmaningar men det skall bli kul att följa din nya utmaning. Vad är det för projekt du skall sätta igång med?
 
Roligt att du hittat hit igen. :)
 
Tackar :)
Är det verkligen 2 år sen jag skrev här? Tiden går...
Jag har en del uppdateringar om alla era projekt att göra.
Tråkigt nog så blir jag tvungen att byta ut mitt torp, det är för långt att åka (har bara mc) och det blir inte så ofta som man hade behövt för att man ska känna att det går framåt.

Problemet har varit att hitta ett som är lika väl bevarat och där känner jag att jag bytt "ner" mig.
Så det kommer att bli lite mer rekonstruktion än jag hade önskat men man kan ju inte få allt :)
Återkommer med bilder då jag inte får nyckeln förrän månadsskiftet. Har bara en från utsidan så länge.
 
dålig bild
 
  • Foto034 (640x480).jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser fint ut tycker jag.

Vi har också bytt projekt fast jag tycker nog att vi har bytt upp oss... vårt förra var ju knappast välbevarat, där var ju INGET bevarat! Nu har vi en hel del av originalet kvar och två hus dessutom att jobba med. :-D
 
Välkommen tillbaka. Fint torp. Ta väl hand om det. Njut av livet.
 
Sophie-gillar det gamla huset, ja inte det danskröda dock ;)

Snickaren- det är ju livet att få ta hand om och vårda ett gammalt hus. Jag njuter av varje bräda jag målar, varje takpanna jag lägger och bara att stryka med handen över gamla slitna skurgolv ger mig sinnesro...

Blev jag lite för poetisk nu? ;)
 
Hej! Välkommen tillbaka! Roligt att få se ditt nya projekt även om jag förstår att du saknar ditt förra. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.