Hej!
Jag letar efter en hörndusch där ena väggen ska vara en rak, fast skärmvägg och den andra ska vara ihopvikbar.
Duschbyggarna har precis det jag letar efter i modellen Palladium Deluxe plus men den är oerhört dyr och jag skulle i alla fall vilja jämföra alternativ. Tyvärr hittar jag inga alternativ men inte kan väl Duschbyggarna vara den enda leverantören av en sådan lösning?
Är det någon som har något tips på annan leverantör?

Tack!
Mvh, Lisa
 
Redigerat:
INR-dörrarna är inte vad jag kan se samma vikväggskonstruktion som Palladium De Luxe plus. Jag behöver också dörrar som duschbyggarna levererar och har inte hittat några alternativ. Någon som hittat annan vikvägg för nischdusch?
 
Nån som har hittat ett alternativ till modellen Palladium De Luxe Plus? Den är ju hutlöst dyr! Men har sett den live i butik och den är onekligen både snygg o smart. Eller fick du hem den från tyskland, mabraham?
 
Jag fick ett fraktpris på cirka 280€ samt att produkten var felmärkt. Totalt hamnade jag då på 880€ (drygt 8100 kronor). Jag är tveksam till att dra hem denna duschvägg från Tyskland med altl vad det kan innebära i krångel om allt inte är som det ska. Jag hade ett erbjudande om 20% på väggen från en mässa vilket ger mig ett svenskt pris på 9600 kronor istället.

Är du sugen på att samköra en leverans från Tyskland så hoppas jag nog på. Gäller ju dock att vi bor nära relativt nära varandra. Jag bor i Göteborgsområdet. Priset borde då hamna på (2*599€+280€)/2=6900kronor vilket är mycket lockande. Tror att fraktkostnaden borde bli densamma med två duschdörrar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.