1750 plus minus moms. (Det finns vare sig karta eller riktiga pinnar...)
Alldeles för liten är den i alla fall!
 
ca 1200 och äger inte ens en gräsklippare :D
 
1200. "på papperet" innan vi köpte hus så kändes det perfekt då jag inte vill ha för mycket att sköta om. Men nu när jag håller på att planera den så undrar jag hur vi ska få plats med veranda, fotbolls/krocketplan, lekplats, studsmatta fruktträd och pool på sommaren. Är i alla fall väldigt glad över höjdskillnaderna som ger pulka och skidbacke på vintern.
 
10 000 kvm gräsmatta...
 
508 kvm, och då har jag snart bebyggt 40% av tomten totalt med hus, tillbyggnad och ett tak över en liten del av altanen. Hade gärna fått vara större vid alla tillfällen utom vid trädgårdsarbete!
 
569kvm idag, tomten vi bygger på är en 2227kvm stor skogstomt :)
 
92 m2.
 
1200 m2
, helt okej då det ser större ut än vad det är då två sidor vetter mot odlade åkrar (inte mina däremot)
 
5448kvm varav c:a 3500kvm är gräsmatta, 2000 äng som jag klipper ibland
 
harry73
2500, men ogräsmattan är ca 900
 
Har aldrig räknat på hur stora gräsytor jag har, men kanske 3.000-4.000 kvadratmeter av 25.000 kvadrat totalt.
Stora gräsklipparen är 2,4 meter bred. :D
 
975 kvm
 
642 m2
Allt på en sida av huset, vilket gör den precis lagom.
 
ullberg
4099 m2, sen ligger det en obebyggd tomt på 60000 m2 som omgärdar oss på tre sidor, jag undrar lite hur det kommer bli om / när (är ju stockholmsförort så jag gissar att den inte blir obebyggd i oändlighet) den bebyggs, just nu känns det optimalt map. grann-anvstånd

/U
 
2230 kvm tomt. Tur med trädgårdstraktor

Sent from my Garmin-Asus A10
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.