Elisabet skrev:
Någon som vet nåt om svarta vitvaror?Var man kan få tag i det?
Vi har ett blanksvart kök med rostfri detaljer.
Vi ville ha rostfri front på kyl o frys men blanksvarta sidor samt ismaskin, FRostfri frys o kyl samt en display med lite info och inställningar.

Whirlpool har ett sådant skåp side-by-side dock så det är inte säkert det passar dina behov men för oss var det en fullträff.
Dock låter side-by-side lite mer särskilt de frostfria då en liten fläkt i skåpen går nästan konstant.

Boogie - rosta på - man
 
Sweli skrev:
Jag hoppas att du har dragit kopparrör och inte slang genom väggen, det är nämligen förbjudet.
Hej.
Jo visst har jag använt koppar rör genom väggen.
Blev informerad i affären om hur jag skulle göra och vad som skulle användas var.

 
Ha ha en kul sak. Min torktumlare som är av märket Cylinda är ROSA. Jag vet att ni skriver om svarta saker, ville bara nämna detta.

Torktumlaren sålde nog inte så bra och jag betalade inte så mycket för den, men ändå. Tänk er själva: En rosa torktumlare!!!!
 
Elisabet skrev:
Någon som vet nåt om svarta vitvaror?Var man kan få tag i det?
Vikommer att köpa svarta vitvaror från
www.vitvarumaklarna.se
och
www.tretti.se

Märket kommer att bli Gorenje. Vi kommer att köta Kyl/frys, inbyggnadsugn, samt en hällspis.

 
lajbanson skrev:
Måste få fråga... vad har man för köksluckor till svarta vitvaror???

Al ser fintut med svart granit
 
Ranchn skrev:
[quote author=Elisabet link=1047296676/0#0 date=1047296676]Någon som vet nåt om svarta vitvaror?Var man kan få tag i det?
Vikommer att köpa svarta vitvaror från
www.vitvarumaklarna.se
och
www.tretti.se

Märket kommer att bli Gorenje. Vi kommer att köta Kyl/frys, inbyggnadsugn, samt en hällspis.

[/quote]

Har åxå funderat på det där märket "Gonore" eller vad det heter.
Undra vem som tillverkar dem egentligen. Priserna är ju bra men är vitvarorna nått å ha egentligen?
Svårt med nya märken som inget vet nått om...
 
Vi har nu beställt våra svarta vitvaror.
Det blev Gorenje från vitvarumäklarna.

Ang. kvalite vågar jag inte uttala mig just nu. Men dessa varor har samma garantier och tänker på det, så kvittar det vad spisen heter.

Vi köpte...
Glashäll med touchpanel - Gorenje 3990kr
Inbyggnadsugn (självrengörande varluft osv osv) - Gorenje 4260kr
Kyl/frys (60/40) - Gorenje 5890kr
Köksfläkt - Whirlpol 1050kr
Microvågsugn - Whirlpol 1490kr

Ett helt ok pris tycker vi, dessutom fraktifritt hem till dörren.

Allt detta är svart (till fägen, annars vitt).
Energiklass A


Skall återkomma med bilder när köket är klart. Blir efter nyår.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.