Å vilken färg fick luckan då... ::)
 
Håll i dig nu;

Grönbeige. Kolla HTHs katalog/hemsida.

Den är så snygg :D

Tillsammans med eksidor/framkant på hyllplan, rostfria vitvaror och socklar, metallmörkgrå arbetsskiva

Hmm njuuuuuter :D


 
Sticker till HTH direkt... ;) tebaka snart..
 
Hi hi hi säg till om du vill ha guidning.
Kanske ett extraknäck för en hobbyarkietkt ;)

De har faktiskt en hel godispåse full med läckra färger att välja på.

 
back again...var tvungen att jobba lite me ;)..därför tog det lite tid..Men det var originellt som jag förespråkar...mycket häftigt tror jag det blir...ett bra val myran :D
 

Tack :D

Orginellt var ordet.
Säljaren hade bara sålt den luckan en gång tidigare.

Men som sagt godispåsen är stoor! :D
 
Jag tror det ligger väldigt mycket i det ni säger, ett orginelt kök blir inte omordernt lika snabbt.

Vi har också valt ett kök som bryter av ganska rejält från ett vanligt pga glasdetaljer som inget annat kök har.
Vi valde dock ett oljat ekkök då vi vill ha det så enkelt som möjligt, bara vitt och oljad ek överallt med några få färgklickar.
Sedan finns det fördelar med ett målat kök som vi kommer missa men hållbarheten tilltalade oss så mycket att vi gjorde vårt val.
 
byggherreNR1 skrev:
Jag tror det ligger väldigt mycket i det ni säger, ett orginelt kök blir inte omordernt lika snabbt.
Sant. Det blir omodernt mycket snabbare. ;D
 
Jag är benägen att hålla med. Frånsett att det kanske blir modernt 30 år senare...men då är det inte så fräscht längre :)
 
;D Kan tom vara omodernt när man sätter in det, bara det är ett snyggt kök där det syns att det är en tanke bakom designen
 
byggherreNR1 skrev:
;D Kan tom vara omodernt när man sätter in det, bara det är ett snyggt kök där det syns att det är en tanke bakom designen
Klok männsika det här... :D
 
människa...
 
Nu är vi där igen.
Trender å mode.

Vi har valt ett kök jag hoppas vi kommer att gilla i några år. Skulle vi sedan tröttna på färgen, så är det bara att lackera om luckorna. Stommar är som sagt ek. Bänkskivan är laminat. Lätt som en plätt ;D

Funderade på att välja en vit lucka, men tyckte att vi var lite tuffare och modigare än så ;)

 
Hej Emyran!

Nu har HTH sålt 2 (två) luckor i grönbeige! ;D ;D
Trivs ni fortf med färgen ett år senare?

C.
 
Kan man ha svarta vitvaror??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.