Fasen Lajban nu hann du före trodde jag skulle slippa quota... :-/
 
Gäsp.... Ja är man snabb så... Kan man bli "god" ganska fort... (men det är ju inget att sträva efter) 8)
 
Ja eller om man kan komma ifrån jobbet oftast och enklast....Själv har man ju lite viktigare saker att göra emellanåt ;) :)
 
lajbanson skrev:
Måste få fråga... vad har man för köksluckor till svarta vitvaror???
Vi ska ha vita luckor med svarta vitvaror...tror jag blir väldigt snyggt...Ingen annan som tror det?
 
Jag tror att det finns en anledning till varför man inte ser svarta vitvaror i var och var annan vitvaruaffär...

Elisabet skrev:
Vi ska ha vita luckor med svarta vitvaror...tror jag blir väldigt snyggt...Ingen annan som tror det?
 
General Failure skrev:
Jag tror att det finns en anledning till varför man inte ser svarta vitvaror i var och var annan vitvaruaffär...
Jag vet varför...det finns så frukatnsvärt många fegisar i detta lilla land som är livrädda att inte få det som grannen....hjälp vad ska dom säga och vad ska dom tycka om jag väljer svarta vitvaror istället för rostfritt som hela gatan har... ;)
 
Elisabet skrev:
Vi ska ha vita luckor med svarta vitvaror...tror jag blir väldigt snyggt...Ingen annan som tror det?
Jag tror det blir skitsnyggt Elisabet...men framförallt blir du inte trött på det därför att Perssons,Nilssons, Gustafsson och Anderssons har likadant... :D
 
Perssons,Nilssons, Gustafsson och Anderssons har likadant...
men inte lajbansson 8)
 
Vad har lajbanson då? Nyfiken ;D
 
Jaaaa AAA va....
aaaaaaaaaad har Lajban?
 
Vitt, men nu får ni låååva att inte härmas ;)
 
lajbanson skrev:
Vitt, men nu får ni låååva att inte härmas  ;)

Äsch jag var nog för trött, jag är väl som andersson å petterson å lundström då...
 
Ni måste förstå att det snyggaste man kan ha är inte rostfritt, svart eller aluminium eller vitt, utan helintegrerade vitvaror. Slår allt annat i utseende..... ;)

Enda nackdelen är att man får köpa både dyrare och sämre kyl/frys, men det kan det vara värt tycker jag.

Just my 2 cents...
 
Smaken är som baken ;D
Vad tydlig den dängan blev i denna lina.

Själva valde vi rostfritt till en lackad lucka i färg.
Modigt eller hur! :D



 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.