Hallå,

Vi ska träffa husleverantören på måndag och då kommer vi att lägga till garage som inte funnits med i diskussionen tidigare. Vad är ett rimligt pris för ett oisolerat garage på ca: 30 m2?

/s
 
Det jag har märkt är att köpa garaget från hustillverkaren är jävligt dyrt. Kollar du runt på dom som säljer garage i byggsatser så blir det betydligt billigare. Halva priset var det när jag kikade på samma storlek etc.
 
och kan ni tänka er att göra lite mer jobb själva så är det inte långt i från halvapriset att göra allt själv mot att köpa byggsats.
 
Vi tänkte snarare att husleverantören får ge sitt absolut bästa pris, typ netto. Vad kan det då vara värt? Detta för att affären ska gå i lås ;-)
 
Byggde ett rejält men mindre garage för tre år sen på ca 21 kvadrat, tror att det gick på ca 75 tkr, då jobbade jag tillsammans med en snickare och gjorde hälften av jobbet, köpte beg. tegel annars oisolerat trägarage med en port för ca 7 tkr och en dörr samt ett mindre fönster och läktpanel
 
Perro skrev:
Byggde ett rejält men mindre garage för tre år sen på ca 21 kvadrat, tror att det gick på ca 75 tkr, då jobbade jag tillsammans med en snickare och gjorde hälften av jobbet, köpte beg. tegel annars oisolerat trägarage med en port för ca 7 tkr och en dörr samt ett mindre fönster och läktpanel
Perro, är det med eller utan platta ?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.