Kan man inte tänka sig att öka den åtminstone litegrann?
Jag är kanske udda men jag brukar läsa mina egna inlägg efter att jag postat för att se hur dom ser ut.
Ser jag nåt simpelt stavfel brukar jag rätta dom men har det gått för lång tid så syns det som "senast redigerat" eller vad där står.

Jo jag vet att man kan läsa innan man skickar men i alla fall ;)
 
B
skit i stav fel. om ingen förstår dig. så försök att förklara dig bättre då i nästa inlägg
 
Det var ju med ett sätt att tackla problemet men inte riktigt så jag menade ;)
Kör själv vbulletin på ett annat forum sen över 10 år tebaks eller vad det kan va och vet att inställningen fanns då och att den förmodligen inte försvunnit i nyare versioner.
Sen kan man ju alltid styra allting själv ifall man går genom templates och php-scripts.
 
byggare henke skrev:
skit i stav fel. om ingen förstår dig. så försök att förklara dig bättre då i nästa inlägg
Skit i att bygga rakt, om funktionen uteblir får man försöka bygga om :x.
 
B
jaso håll dig till ämnet.
vad har bygga rakt med hur man stavar?
har du läst tidningar? där tycker ju man att dom ska ha koll på stavning.
 
Vi har haft problem med användare som av någon anledning ställer frågor och raderar sin fråga efter man har fått svar (lämnar alltså ett tomt inlägg). När det hade hänt ett par gånger ändrade vi våra inställningar så att man får stå för det man har skrivit. Du kanske kan stå ut med några stavfel här och där?

Jag tror att vi har det problemet här för att det ibland är juridiskt känsliga frågor eller kanske grannarna som man har problem med. Man vill fråga, men man vill inte att någon ska se att man har frågat.
 
B
vissa är känsliga och vill att alla stavar rätt. jag som har dyslexi skriver mindre och mindre fel, jag lär mig.

antingen så lägger man in sig som du eller så har man någon användare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.