Enk Projektet skrev:
Ja eller sysslolös... :D
Ska man producera 13k+ inlägg är man definitivt inte sysslolös, och min kunskap om honom så handlar det absolut inte om att sitta o bräka utan att bidra.
 
Nimajneb skrev:
Ska man producera 13k+ inlägg är man definitivt inte sysslolös, och min kunskap om honom så handlar det absolut inte om att sitta o bräka utan att bidra.

???? vad har din kunskap om honom med detta att göra???
Jag vet inte hur det är där du bor men i den stora världen utanför Blekinge så har sysslolös ingenting med kunskap att göra.....

Jag antar att du kom kräksvara på detta men kan inte se att vi kommer någonstans så den som har flest inlägg när den dör vinner.... :D
 
Enk Projektet skrev:
???? vad har din kunskap om honom med detta att göra???
Jag vet inte hur det är där du bor men i den stora världen utanför Blekinge så har sysslolös ingenting med kunskap att göra.....

Jag antar att du kom kräksvara på detta men kan inte se att vi kommer någonstans så den som har flest inlägg när den dör vinner.... :D
:D Vad jag menade var att har man tid o producera 13k inlägg så är man ju inte sysslolös.;) Man lägger ju all fritid på o skriva....:cool:
 
Nimajneb skrev:
:D Vad jag menade var att har man tid o producera 13k inlägg så är man ju inte sysslolös.;) Man lägger ju all fritid på o skriva....:cool:
Jag tänker nog tvärtom där, hinner man skriva 13 000 inlägg så är man ganska sysslolös, d.v.s. brist på andra saker att göra. :)

//Patrik
 
Både amatör och gudfader, är inte det ganska så motsägelsefullt? :rolleyes:;)

//Patrik
 
Patrik_Hed skrev:
Både amatör och gudfader, är inte det ganska så motsägelsefullt? :rolleyes:;)

//Patrik
:D

Då får Admin ändra till valfri val.

JAG ÄR AMATÖR!

Om någon tomte jävlas med mig... ;)
 
Eller?
1-100 Arbetande forumist
101-5000 Egen företagare som gillar bygga hus
5001-10000 Arbetslös
10001- 50000 Missbrukare
:p

p.s. Jag tycker forumister bör kunna välja fritt. Antalet inlägg säger sig själv var man står.
 
Redigerat:
Mikael_L
Patrik_Hed skrev:
Både amatör och gudfader, är inte det ganska så motsägelsefullt? :rolleyes:;)

//Patrik
Där sätter du precis fingret på min åsikt.
Utan att tänka på det så satt t.o.m du, forumräv som du är, en betydelse och en värdering i titeln "gudfader", som att det betyder att man inte kan vara amatör längre utan mer kunnig eller allsmäktig på något vis. :x :)
 
Mikael_L skrev:
Där sätter du precis fingret på min åsikt.
Utan att tänka på det så satt t.o.m du, forumräv som du är, en betydelse och en värdering i titeln "gudfader", som att det betyder att man inte kan vara amatör längre utan mer kunnig eller allsmäktig på något vis. :x :)
Jag tycker Du är värd Din titel. Men inte jag. Men ok. Dock önskar jag man plockar bort eller ersätter FORUMGUD med annat.
 
Vi kan ju byta ut Forumgud mot Forumtönt om ni vill det...... ;)
 
skalman1 skrev:
Vi kan ju byta ut Forumgud mot Forumtönt om ni vill det...... ;)
Eller utan värdering: Forumskribent

--- Mats ---
 
Mats Bengtsson skrev:
Eller utan värdering: Forumskribent

--- Mats ---
Ja det är väl kanske mer lämpligt. :)

Även om jag kanske skulle passa i under kategorin forumtönt. :D
 
Med min stående text så protesterar jag mot "titlarna"
Tycker att Mikael L:s tidigare text var tummen på (men jag fick honom att ta bort den)

Protte
 
jag saknar "surgubbe", och möjligen "krasslig".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.