"Du fick 9 rätt av 9 möjliga.
Du klarade dig bättre än 25 personer (78%) av de 32 som gjort quizet."

Svårighetsnivån låg dock ganska lågt.
 
Hehe alla rätt här också. Tom min fru fick alla rätt efter att alltid höra mig tjata om allting :)

Däremot finns det väl en fråga jag inte är helt enig med men jag förstod ändå vad man menar...
 
kinglolle skrev:
Däremot finns det väl en fråga jag inte är helt enig med men jag förstod ändå vad man menar...
Vilken fråga var det?
 
Fråga 4 tror jag det var. Visst är det väl så att man enligt konsumenttjänstlagen har 10 års reklamationsrätt. Denna är dock knuten till utförandet.

Så att det jag menar är att hantverkaren inte är reklamationsskyldig per automatik. Tvärtom är det statistiskt sett många fler skador som hamnar på försäkringsbolagen då de helt enkelt uppkommer inom 10 årsperioden men inte har med utförandet att göra.

Mvh Lorant
 
Full pott för mej med. Kul att man är bra på NÅT! :) Amatör som jag är.... Ett resultat av evigt pluggande innan badrumsrenoveringen påbörjats.
 
Ja, speciellt svårt var det ju inte men kul med tester...

Du fick 9 rätt av 9 möjliga.
Du klarade dig bättre än 55 personer (72%) av de 76 som gjort quize
 
Trodde det skulle komma svårare frågor :)

Du fick 9 rätt av 9 möjliga.
Du klarade dig bättre än 64 personer (71%) av de 90 som gjort quizet.
 
Något verkar man ha lärt sig under alla dom timmarna man setat här och läst i dom flesta inlägg...

Du fick 9 rätt av 9 möjliga.
Du klarade dig bättre än 70 personer (72%) av de 97 som gjort quizet.
 
Lite kan jag allt... :)

Du fick 9 rätt av 9 möjliga.
Du klarade dig bättre än 131 personer (75%) av de 173 som gjort quizet.
 
Gick inget vidare det där:
Du fick 6 rätt av 9 möjliga.
Du klarade dig bättre än 7 personer (3%) av de 233 som gjort quizet.
Fel på frågorna 2,4 och 9.
 
Fick 8 av 9. Hade fel på sista frågan om fogar. Men det gör inget för jag ska ändå inte kakla mitt badrum som jag bygger nu. :)

Lite märkliga frågor tycker jag dock. Särskilt den vad en viss plattsättare anser vara ett rimligt spill att räkna med. Om vi bortser från att jag inte tycker frågan var helt relevant så måste man ju ha råkat läsa där Jon har nämnt detta. Nu lyckades jag pricka rätt ändå, men det var mer slump.
 
Fick också 8 av 9, läste fel på sista frågan. Missade det där lilla inte som fanns med...
 
Oj.. Alla rätt! Måste erkänna att jag chansade lite på första frågan :)
 
Läste också fel på sista frågan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.