Vill ni ha titlar eller inte?

  • Antal röster
    249
  • Omröstningen stängd .
Det är mycket här i världen som "bara är en kul grej", som whisky (vi kan väl dricka kranvatten?), NCS-färger (vi kan väl måla allt enhetligt grått?) och en stor andel av maskinerna i era källare/garage (erkänn!).
 
Jag har också läst mycket. Men det är ju privilegiet vi har i detta forum.
Däremot så ser man ju hur länge man varit med eftersom månaden du registrerade dig finns angivet. Trogen forumist har förmodligen många förhoppningsvis kloka idéer.
 
Mats Bengtsson skrev:
Av någon anledning försvann titlarna temporärt, det är nu historia. Omröstningen visade att det skulle finnas titlar. Nu finns det titlar, och vad jag förstått, inte samma som innan.

Det finns en tråd som diskuterar hur de skall se ut i framtiden. Det finns förslag på titlar som är neutrala, det finns förslag på titlar som anspelar på byggahus. Det har funnits diskussioner om titlar baserat på feedback, men olikt ett matematiskt baserat problem lämpar sig byggahusfrågorna inte alltid för feedback av typen "det var rätt svar" då det inte finns ett rätt svar.

Vad som behövs är om du kan lägga energi i tråden för utformning av titlar på att ge egna konstruktiva ideer på någon typ av titlar.

--- Mats ---
Eh.

Jag röstade för slopande av titlar.
Nuvarande titlar är samma som togs bort.
Omröstningen vanns av förslaget: Titlar, men ANDRA än tidigare.

Vi är i dagsläget tillbaka till situationen som man ville det skulle ändras på, och det alternativet av tre som fick MINST röster.

Allt jag begär är ett svar på min fråga, inte massa annat nonsens. Har du inte svaret föreslår jag att du går och resonerar kring titlar i den andra tråden istället.
 
Nimajneb skrev:
Kolla i tråden.
Länka mig gärna inlägget som förklarar varför de gamla titlarna är tillbaka?
 
timmelstad skrev:
Länka mig gärna inlägget som förklarar varför de gamla titlarna är tillbaka?
Kolla inlägg #87
 
skalman1 skrev:
Kolla inlägg #87
Tack!
 
timmelstad skrev:
Eh.

Jag röstade för slopande av titlar.
Nuvarande titlar är samma som togs bort.
Omröstningen vanns av förslaget: Titlar, men ANDRA än tidigare.

Vi är i dagsläget tillbaka till situationen som man ville det skulle ändras på, och det alternativet av tre som fick MINST röster.

Allt jag begär är ett svar på min fråga, inte massa annat nonsens. Har du inte svaret föreslår jag att du går och resonerar kring titlar i den andra tråden istället.
Att du röstade för ett visst alternativ innebär inte att det blev så. Det finns inget framröstat att ta bort titlar medan frågan utreds, inte ens trots att du röstade emot titlar. Att det fanns tre alternativ leder till att man kan hitta på olika tolkningar, din är att exakt de gamla titlarna hade minst röster, och från det en tanke att de då skall tas bort tills de kommit i ny skepnad. En annan minst lika giltig är att ta bort titlar förlorade.

Jag tror faktiskt att forumgud igår hette forumguru, vilket i så fall hade uppfyllt även dina krav på att de skulle ha varit ändrade.

I övrigt har du redan tackat för Skalmans svar på din fråga.

--- Mats ---
 
timmelstad skrev:
Eh.

Jag röstade för slopande av titlar.
Nuvarande titlar är samma som togs bort.
Omröstningen vanns av förslaget: Titlar, men ANDRA än tidigare.

Vi är i dagsläget tillbaka till situationen som man ville det skulle ändras på, och det alternativet av tre som fick MINST röster.

Allt jag begär är ett svar på min fråga, inte massa annat nonsens. Har du inte svaret föreslår jag att du går och resonerar kring titlar i den andra tråden istället.
Tydligen har Admin inte lagt märke till detta ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.