Behöver en bra ;) Kvalitetsansvarig till vårat husbygge.
Är det någon som vet någon i Göteborgsområdet?
Hur mycket kostar det ungefär?
 
Har en som vi använder. Han verkar hittills bra och har goda referenser sedan tidigare.
Besöker bygget några gånger i veckan och verkar se till mina intressen. 17.000 riksdaler kostar han.
 
Vi räknar med 15 000 ex resor!
 
Pratade precis med en idag, han skulle ha 6000:- + moms.... Låter billigt?? :D
Kan man misstänka att man inte får samma "kvalitet"?? ::)

Man kanske inte behöver ha en som besöker bygget så ofta, om man ändå själv tänker vara där i 3-4 timmar om dagen själv.... 8)
 
Det är väl då han behövs? För att kolla det som hemmapularen fixar själv..... ;D

Men jag tycker 6000:- låter som ett bra pris.
 
Skicka mej gärna namnen o telnr. på dem ni tycker e ok.
Jag tror priset beror på hur mycket han måste göra, hur stort/komplicerat bygget är osv. :)
 
Precis. Som jag har förstått det hela så är det givetvis viktigt att KA'n gör frekventa besök för att finna fel innan det är försent. Sedan tillkommer en hel del "pappersarbete" samt snack med kommunen.
Läste i en tidning häromdagen att det var en KA som hade arbete i göteborg men bodde i Norrland !!!
Hade nog inte valt honom...

Skillnaden mellan ex. 17.000 och 6.000 är för stor för att tro att samma arbete och samma tjänst tillhandahålls.
 
Var o vad Bygger du någonstans djpa?
Vi ska bygga på Hönö, en modifierad Vision med Västkuststugan.
Kan du mejla mej hans tel o ev. www. ?
Husfirman stomreser huset, elektriker, vvs´are, murare gör sitt o vi resten med hjälp från släkt o vänner. :)
 
Om någon har rekommendationer eller varning om KA i Göteborg-Kungsbacka, så tar jag också gärna emot det. Tycker det är så svårt att välja, och veta om det är ett bra pris för deras insats!
 
Är även jag mycket intresserad av en duktiga KA:s i regionen, men också lika intresserad om det finns några intergalaktiska pestflaggor hissade för någon som inte sköter sina plikter.....

Om Ni inte vill hänga ut några individer så skicka gärna ett PM....
 
Vi är också i samma sits, skicka gärna PM med rekommendationer och/eller varningar. Tack på förhand!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.