Är det någon större skillnad på tillverkare av el-golvvärme?Har sett att byggmax
säljer ebeco´s med "manuell"-termostat...finns det bättre och sämre?Ska sätta
3kvm golvvärme i hallen så är tacksam för svar...
//
M:)
 
Jag har inte så mycket att jämföra med, men jag har en termostat som det står ebeco på i badrummet. Den fungerar bra, men valde jag själv skulle jag vilja ha en med klocka så att man kan sänka tempen när det är mindre troligt att man skall duscha. Det finns även sådana från ebeco har jag sett.

Erik
 
Enda skillnaden är att de flesta med display har natt/dag sänkning, annars fungerar de precis lika bra.
 
Jag kör med T2-röd i köket, med programerbar termostat, funkar kanon.
 
T2 gillar jag och då främst på grund av deras digitala termostat. DEVI har en termostat som är riktigt bajs.

//Patrik
 
Kör med T2 i hallen, är nöjd finns inget att klaga på. Deras termostat är kanon.
 
såg att ebeco har två typer av kit, ett som heter 200 och ett som heter 300?vad är skillnaden? Det som heter 300 har en programeringsbar termostat...är det kittet bra?
tacksam för svar
/
M:D
 
Har lagt en massa devi mattor, klockren installation. Aldrig testat ebeco, men har jämnfört då dom haft visningar på grossisten. Känns som devi är lite mer kvalité, men om det nu är det vet jag inte.

Brukar sätta 530 termostaten eftersom den digitala springer iväg i pris.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.