Per Eskilsson skrev:
Det stämmer. De som blivit borttagna/raderade får "Gäst". Fast det borde egentligen stå "raderad".
Borde inte raderas alls då det strular med sökfunktionen, går bl.a inte att söka på användarnamnet eller att på ett enkelt sätt se fler trådar/inlägg som personen ifråga skrivit.

Banned, bara jag som inte tycker det ser bra ut på ett svenskspråkigt forum?

Nimajneb skrev:
Sedan finns ju ytterligare en variant:

Overifierad Gäst.... vad är detta????
Spekulerar men låter som någon utan konto skrivit, verifiering av konto brukar göras vid registrering genom att man ska klicka på länk man får via mail, sen kan man börja skriva som "vanligt"

Redigerat:
Nimajneb, du har bara sett "overifierad gäst" i "fråga experten"?
Går att skriva inlägg där utan att ha något registrerat konto.
 
Redigerat:
andersmc skrev:
Han var ju framför allt väldigt kunnig inom gjuteri och grund, så han fyllde verkligen en funktion. Men jag tror att om man en gång blivit bannad är det väldigt svårt att svälja stoltheten och komma igen, även om han i princip skulle kunna regga sig i nåt annat namn. men jag har besökt forum där det varit medlemmar som satt det i system. De bar sig illa åt tills de blev bannade och dök sedan omedelbart upp igen under nytt namn. De var dock lätta att känna igen, eftersom de var ganska enformiga i sin argumentation.
Tyresö har nog inga problem med SIN stolthet!!!
 
Redigerat:
tjaboo skrev:
Redigerat:
Nimajneb, du har bara sett "overifierad gäst" i "fråga experten"?
Går att skriva inlägg där utan att ha något registrerat konto.
Verkar vara som du skriver:) såg dom när jag klickade på obesvarade inlägg, visste inte om hur det funkade på den delen som eg ligger utanför forumet.
 
Gäst betyder här att man har kommenterat anonymt, dvs att man kommenterat utan att ha varit inloggad.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.