Grå...gråare....ByggaHus
Trist....Tristare....Byggahus
Gäsp....Gäspigare....Byggahus
:x

Vad är detta för Uebertramsig diskussion, det är ett NO ISSUE...q(;^;)p
Lägg tillbaka Titlar igen!!! spelar ingen roll vad dom kallas, men det ger en rolig, färgrik emotionell krydda till forumet och dess medlemmar.:D

So far finns det ju inte ett endaste vettigt argument för att ta bort dom förutom att det tar plats i rutan till vänster,,,suck.

Att det sedan finns någon som har problem med "titlar" så får väl han/hon söka sig bort från forumvärlden och sätta sig i en grotta och tycka synd om sig själv.

Ha nu en supertråkig natt och dröm tillbaka om roliga titlar o ni vaknar upp med ett leende på läpparna i morgon bitti.:rolleyes:

Två nya motsatser:

Rocka Fett vs ByggaHus
 
gb79 skrev:
o du får beröm av mig, för att du syns mest av alla, vad du skriver om läser ja tyvärr inte men när ja kolla nu på dina startade inlägg så har du startat en ny tråd varje eller varannan dag en bra tid tillbaka.

det måste ju vart för att få högre status under ditt namn? erkänn :wow:
har tyvärr inte läst denna tråden helt så har inte sett din ställning till forumnamn.
Jag ska försöka att översätta det som står under/i min Avatar.
"Amatör"

I övrigt bryr jag mig inte. Bara man inte kallar mig för Forumgud eller Gudfader.

Är du nöjd med svaret?
 
Mikael_L
Det är kanske stötande för ateister och/eller religösa fundamentalister med titlar såsom forumgud och gudfader. :|
 
Mikael_L skrev:
Det är kanske stötande för ateister och/eller religösa fundamentalister med titlar såsom forumgud och gudfader. :|
Jag fick iaf en del sk.t tack vare titeln...
 
Mikael_L
Jag känner inte att jag fått skit direkt pga titeln.
Men däremot vibbar av att jag ska tas på större allvar bara för titeln. Och det hatar jag.
Nyreggade "fixarnisse" kan ha tio gånger bättre idéer eller kunnande än mig och då ska jag jävla inte ha någon "pratglad-cred".
 
Mikael_L skrev:
Jag känner inte att jag fått skit direkt pga titeln.
Men däremot vibbar av att jag ska tas på större allvar bara för titeln. Och det hatar jag.
Nyreggade "fixarnisse" kan ha tio gånger bättre idéer eller kunnande än mig och då ska jag jävla inte ha någon "pratglad-cred".
Skriv vad du vill. Du kan mycket mer än de flesta av oss.
 
Allt det här andas svår beslutsångest. Omröstningar om sk-tsaker??

Ägarna behöver sätta ner foten och driva forumet professionellt utan att ta alla beslut i samråd med moderatorerna som inte har något kommersiellt intresse i verksamheten.

Bra innehåll, högt i tak och nöjda medlemmar ger pengar i kassan.
 
mycke_nu skrev:
Allt det här andas svår beslutsångest. Omröstningar om sk-tsaker??

Ägarna behöver sätta ner foten och driva forumet professionellt utan att ta alla beslut i samråd med moderatorerna som inte har något kommersiellt intresse i verksamheten.

Bra innehåll, högt i tak och nöjda medlemmar ger pengar i kassan.
Inte beslutsångest, bara leder tankarna åt annat håll. som när en unge ramlar och får skrapsår på knäna och står och tokgrinar. Vips så får barnet en glass och tänker på något annat och är genast glad igen. Funkar varje gång. ;)
 
kamilenski skrev:
Jag ska försöka att översätta det som står under/i min Avatar.
"Amatör"

I övrigt bryr jag mig inte. Bara man inte kallar mig för Forumgud eller Gudfader.

Är du nöjd med svaret?
jaja de var inget illa menat naturligtvis, bara mena du skrev flitigt :D
tänkte häromdagen att de var du o tyresö som syns mest här på forat men nu var ju han avstängd såg ja, han som var så bra på allt :x

återigen, de var inget illa menat, skriv på du d^_^b
 
gb79 skrev:
jaja de var inget illa menat naturligtvis, bara mena du skrev flitigt :D
tänkte häromdagen att de var du o tyresö som syns mest här på forat men nu var ju han avstängd såg ja, han som var så bra på allt :x

återigen, de var inget illa menat, skriv på du d^_^b
Tyresö är mycket kunnig. Det är andra det med. Men ingen kan så mycket om betong som han kunde.
Man gör om forumet. Snart hoppas jag kunna få veta (i den nya funktionen) varför han bannades.
Kan hända han överdrev för många gånger? Eller straffades för hård?
Jag vet ej.
Vi får se.
 
L. Mäkinen skrev:
Skönt att titlarna är borta!
Nu saknas bara att få bort antalet inlägg också. Jag har inte på något forum sett att kvaliteten på inläggen ökat i takt med antalet. Att man tillbringar mycket tid på forumet istället för att bygga gör ju inte att man ger bättre svar.
Det säger du bara för att du inte har något antal inlägg att skryta med. Kom tillbaka när du har 4000 eller 12 000 inlägg, då vill du säkert att det ska synas. :wow::rolleyes:
 
Patrik_Hed skrev:
Det säger du bara för att du inte har något antal inlägg att skryta med. Kom tillbaka när du har 4000 eller 12 000 inlägg, då vill du säkert att det ska synas. :wow::rolleyes:
Näe det vill man inte. :blushing:
 
Mikael_L
Det känns mest lite pinsamt.

Inga vänner, ingen hobby, inget liv ... :x
 
Ola78
Patrik_Hed:
Det säger du bara för att du inte har något antal inlägg att skryta med. Kom tillbaka när du har 4000 eller 12 000 inlägg, då vill du säkert att det ska synas.
MathiasS skrev:
Näe det vill man inte. :blushing:
Skäms ni för att ni gjort så många inlägg:D........inget att skämmas för, sträck på sig nu:p
 
Patrik_Hed skrev:
Det säger du bara för att du inte har något antal inlägg att skryta med. Kom tillbaka när du har 4000 eller 12 000 inlägg, då vill du säkert att det ska synas. :wow::rolleyes:
Det har jag på andra forum...:cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.