Eftersom jag fick leta ihjäl mig efter den korrekta mallen att borra hålen i den stora luckan till IKEA's utdragsskåp så bifogar jag härmed mallen som skickades från IKEA kundtjänst

Det är alltså mallen för att kunna fästa RATIONELL fullutdrags lådor till stora fronter. Denna mall finns annars bara tillsammans med i paketet "Front för RATIONELL utdragslåda djup" där även puckarna som ska stoppas ner i hålen som är förborrade för gångjärnen. Den finns t.ex. inte i paketet för front till grunda lådor ... vilket är ologiskt eftersom man vanligen använder djupa lådor till att fästa luckan och det är de grunda lådorna man vill ha en lös front till ...

Det här inlägget är i alle fall till för nästa stackare, slit den med hälsan
 
Nu vet jag inte om dom har ändrat detta eller om det är ett högskåp ni ska använda denna till... Men när vi gjorde vårat kök i lägenheten i vårat hus så fäste man luckan i översta och nedersta utdragsenheten vilket ledde till att andra planet blev väldigt svåråtkommet... Detta va ett högskåp med vanligt skåp över. Kolla upp detta, annars rekommenderar jag er att försöka göra om borrmallen så den kommer på andra och nedersta om ni som vi har fyra utdragsenheter...
 
A
Ingen som har mallen som man ska använda för att markera hålen för diskamskinfronten på RENGÖRA integrerad? Hittar den ingenstans!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.