Någon som har erfarenhet av badrumsinredning.

Går man till en vanlig handlare så kommer man lätt upp i 20000 för handfat/skåp spegelskåp men på tex trygghandel.se, importlagret mm så kan man få
liknande vara för ca 5000 kr.

Är kvaliten så mycket sämre på dessa?
Positivad^_^b och negativaq(;^;)p erfarenheter vore väldigt kul att höra.:)
 
Badrum är ett dyrt rum :). Kvalitet följer priser nästan paralellt om man undviker designade konstverk. Folk här på forum har berättat om att dom använt IKEA bad eller IKEAS köksmoduler i sina badrum och var nöjda. Några har snickrat sina kommoder själv .... sök i forum :).
gaia
 
Tyckte också det var dyrt men man får ha tålamod och gå i många affärer. Har hittat billiga på bauhaus och k-rauta till exempel. Ännu bättre att hålla utkik efter kampanjer och kanske skyltex? Eller privatannonser.
 
Skånska byggvaror har bra kvalité till bra pris, rekommenderas.
 
Någon som vet vart man kan få tag i billiga och bra bubbelbadkar?
 
A
Spax skrev:
Någon som vet vart man kan få tag i billiga och bra bubbelbadkar?
Jag har Westerbergs bubbelkopp, de tyckte jag var bra och överkomliga i pris (då, år 2005). Har haft det i 6 år snart och inga som helst problem har jag haft med det.

http://www.westerbergs.com/web/produkter_badrum.aspx
 
Tack för input, Skånska byggvaror hade tyvärr ingen modell som vi fastnade för. Köpte därimot garageporten därifrån för par år sedan och är nöjd med den.
Beställde möblerna från trygghandel.se har fått hem dom. Packat upp spegeln och det såg okej ut. Väntar med att plocka upp resten tills det är dags att montera om jag nu klarar att hålla mig :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.