Har hört att de skall finnas en firma i Malmö som har i stort sett alla handtag till köksluckor som finns att uppbringa. Nån som har adressen ?
 
TH Nyman är ju grymma vad det gäller att gräva fram det mesta inom beslag.
Adressen har jag inte i huvudet men de ligger inne bakom Sallerupsvägen vid Håkantorp typ.
 
Tack Paul

Det var dem vi sökte !
 
slaskman skrev:
Tack Paul

Det var dem vi sökte !
Misstänkte nästan det med...

Åker ni dit så är ett hett tips att inte underskatta tjejen som jobbar där inne...
Jenny har jag svagt för mig att hon heter.

Hon är grym och än om allt upplevs lite smårörigt därinne så har hon STENKOLL !!
 
dom è Kunglig Hovleverantör, T H Nyman
 
fresve skrev:
www.theofils.se finns väl i Malmö oxå.
Visst finns de men TH Nyman är grymmare på specialsaker... d^_^b
 
Tror det är tisdagar och fredagar som gäller för privatpersoner på TH Nyman. Ring dit och fråga innan ni kör dit.
 
fn76 skrev:
Tror det är tisdagar och fredagar som gäller för privatpersoner på TH Nyman. Ring dit och fråga innan ni kör dit.
Det går bra att handla där som privatperson alla dagar i veckan. Är det något man skall tänka på är det att de stänger kl 16 och att de även har lunchstängt. Jag har lärt mig den hårda vägen ;)
 
Tyresö
Paul-Staffanstorp skrev:
Misstänkte nästan det med...

Åker ni dit så är ett hett tips att inte underskatta tjejen som jobbar där inne...
Jenny har jag svagt för mig att hon heter.

Hon är grym och än om allt upplevs lite smårörigt därinne så har hon STENKOLL !!

Hahaha, jag tror du bedömer henne efter hennes andra kvalitéer, gissa vad jag menar hehe.

"Jenny har jag svagt för mej att hon heter" - hahaha, "har svagt för mej".......Du vet definitivt vad hon heter, fuling där.
 
Redigerat:
bygga_bo skrev:
Det går bra att handla där som privatperson alla dagar i veckan. Är det något man skall tänka på är det att de stänger kl 16 och att de även har lunchstängt. Jag har lärt mig den hårda vägen ;)
Ja du... den minan åkte man på några ggr... :S


Tyresö skrev:
Hahaha, jag tror du bedömer henne efter hennes andra kvalitéer, gissa vad jag menar hehe.

"Jenny har jag svagt för mej att hon heter" - hahaha, "har svagt för mej".......Du vet definitivt vad hon heter, fuling där.
Nä du, där har du faktiskt helt fel...
Jag är ingen sådan storkund där men dock när man kommer med något specialbehov och hon bara går ut på deras lager som känns sjukt rörigt, och plockar fram det man behöver så blir man impad av hur hon kan ha sådan koll...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.