Är på gång att lägga klinker på mitt källargolv som i dagsläget är ca 76kvm. Är det någon som vet med sig om det finns billigt klinker i Gävle/Sthlm-trakten? Vet att när jag kollade ifjol så hittade jag en del kring 50kr/kvm men nu verkar jag inte komma under 110kr/kvm. Visst det är väl inte så farligt men jag kommer knappt använda utrymmet där nere, vill endast snygga till golvet och då är klinker den smidigaste lösningen.

Enkelt svart eller grått singelfärgat klinker är det jag är ute efter. Borde finnas någon som är riktigt billig på sånt här men som jag har missat :)
 
Biltema har haft ett klinker som inte var särskilt dyrt, under 100kr/kvm men minns inte exakt hur mycket.
 
Billigaste dom ha nu är garageklinker för 119kr/m2. Tänkte försöka hitta ett kring 50kr. Har hittat ett fast det var typ terrcotta eller hur man nu stavar det.
Tänkte som sagt köra svart eller mörkgrått .
 
Har inte sett nåt just nu men Bauhaus säljer återkommande ut för 49 kr/m2 bara att vänta på tillfället.
 
Bauhaus vet jag, enda nackdelen är att närmaste är ca 10 mil bort och dom har inte klinker ute på deras hemsida. Men man kan ju ringa lite då och då o kolla med dom :)
 
Du kommer ju åt deras reklamblad som ligger online och det brukar alltid vara något kakel och klinker på erbjudande. Just nu har de något terracotta för 49:- eller 39:- på helpall på 80 kvm men du ville ju ha grått eller svart.
 
Det hade jag missat helt. då kan man hålla utkik där. Hm 39kr/m2 var riktigt bra pris,speciellt då jag behöver mellan 76 - 80kvm :) Blir nog en tur dit för att kolla på det iaf.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.