En annan giraff.
giraff%20på%20Savanen.jpg
 
Stefan N skrev:
En annan giraff.
[bild]
d^_^b
 
Vi har samma "problem" med huset vi skall flytta till. I vårt hus kommer man (vi anlitar ett byggföretag för renoveringen som sedan tar in en målare) att bredspackla väggarna för att sedan måla dem vita. En väninna till mig bor i ett hus som de låtit renovera och man spacklade över deras vävtapeter och målade dem sedan med ett väldigt bra resultat!
 
Aha, en SÅN! :p

Gäller bara att hämta en elefant att stoppa i rumpan på Giraffen då :)
 
Misse skrev:
Vi har samma "problem" med huset vi skall flytta till. I vårt hus kommer man (vi anlitar ett byggföretag för renoveringen som sedan tar in en målare) att bredspackla väggarna för att sedan måla dem vita. En väninna till mig bor i ett hus som de låtit renovera och man spacklade över deras vävtapeter och målade dem sedan med ett väldigt bra resultat!

Det blir helt klart bäst resultat med spackel och eventuellt en microlitduk på :) Mer ekonomiskt också med spackel. Sedan ska ett våtrumslim användas till easy cover, annars åker den bara ner eftersom den är såpass tjock och tung :)
 
Misse skrev:
Vi har samma "problem" med huset vi skall flytta till. I vårt hus kommer man (vi anlitar ett byggföretag för renoveringen som sedan tar in en målare) att bredspackla väggarna för att sedan måla dem vita. En väninna till mig bor i ett hus som de låtit renovera och man spacklade över deras vävtapeter och målade dem sedan med ett väldigt bra resultat!

Vad kul att de blev nöjda :) Men just det här med att spackla känns inte så lockande... :S

Man behövde ju en Giraff och en Elefant och gud allt vet vad :p

Eftersom vi har en del rum så ska jag nog "testa" i ett rum med våtrumslim och Easy Cover och se hur det blir, är det helt åt skogen får jag byta plan då d^_^b
 
JOB The Builder echX skrev:
Vad kul att de blev nöjda :) Men just det här med att spackla känns inte så lockande... :S

Man behövde ju en Giraff och en Elefant och gud allt vet vad :p

Eftersom vi har en del rum så ska jag nog "testa" i ett rum med våtrumslim och Easy Cover och se hur det blir, är det helt åt skogen får jag byta plan då d^_^b
Hur gjorde ni och hur gick det? :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.