"Sök på byggahus.se"-rutan som normalt bor i den gröna navigeringslisten trillar ner när jag tittar på ett ämne/tråd. Den hamnar precis under den gröna listen.
 
Det händer för mig också om jag förminskar fönstret väldigt mycket. Det beror helt enkelt på att den inte får plats i det gröna fältet.
 
Prova klicka på Smalna av sidan och se om det hjälper.
 
Ja nu ser jag, det får inte plats helt enkelt.
 
Såhär ser det ut hos mig..

Screenshot-Byggahus.se%20-%20Oberoende%20portal%20p%e5%20konsumentens%20sida%20-%20Google%20Chrome.png

Detta är med Google Chrome men det ser ungefär likadant ut med Firefox 3.6.
 
ThomasN skrev:
men det ser ungefär likadant ut med Firefox 3.6.
Då ligger problemet på din sida, sitter också med FF3 och har inga problem med sökrutan.
 
Svaret är redan givet ovan. Bredda sidan så åker sökrutan upp till sin rätta plats. Den får helt enkelt inte plats bredvid "Wiki" och då trillar den ner. Man kan ju tycka att den skulle försvinna helt om den inte får plats, men det är väl en detalj i sammanhanget.
 
MathiasS skrev:
Svaret är redan givet ovan. Bredda sidan så åker sökrutan upp till sin rätta plats. Den får helt enkelt inte plats bredvid "Wiki" och då trillar den ner. Man kan ju tycka att den skulle försvinna helt om den inte får plats, men det är väl en detalj i sammanhanget.
Ja, gör sidan bredare genom att göra den något större på skärmen eller klicka på "Smalna av sidan" (den länken syns bara inne i forumet).
 
Kör jag Bredda sidan inne på forumdelen fungerar det som väntat. Detta finns ju dock inte ute på huvudsidan.

Testade fö. nu utan några extensions genom att aktivera incognito-mode i Chrome (har inga extensions tillåtna där). Samma resultat då och då har man ju en helt ren browser.
 
Nu ska det fungera så att sökrutan inte halkar ner. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.