Vad är det för fel på folk?
 
Tyresö
Länna möbler, som vi bor ganska nära......Måtte min fru inte gå in i butiken för att "bara titta lite"....
 
Hemmakatten
Fast visst är "kotten" snygg! Men lite svårdammad är den nog. ;)
 
Tyresö
Hemmakatten skrev:
Fast visst är "kotten" snygg! Men lite svårdammad är den nog. ;)
Äger man en sån lampa, så vet man inte vad en dammvippa är för något - möjligtvis att man har sett betjänten (RUT-avdrag?) gå runt med en sån.
 
jag tror att det var 2 sådana som ett par kollegor monterade upp i ett kommunhus nyligen, det var skönt att få reda på att ens skattepengar användes till någonting vettigt
 
Tyresö
Men Kalmar ligger väl inte i Göteborgs kommun?....hehe
 
Tyresö skrev:
Men Kalmar ligger väl inte i Göteborgs kommun?....hehe
d^_^b

nä, men våra politiker här lider också utav storhetsvansinne när det ska renoveras/byggas nåt till dom själva och får arkitekten helt fria händer oavsett kostnad :x
 
Tyresö
Låter som att min fru skulle skola om sej till arkitekt och jobba i Kalmar....
Hon hade säkert hittat en ännu dyrare lampa.
Min underbara fru....
 
Redigerat:
kolvas skrev:
jag tror att det var 2 sådana som ett par kollegor monterade upp i ett kommunhus nyligen, det var skönt att få reda på att ens skattepengar användes till någonting vettigt
Dom finns förmodligen inte kvar till nästa inventering:cool:
 
Tyresö
ompalompa skrev:
Såg denna tokiga och STORA lampan på Miljögården i Lund häromdagen. Dessutom såld....

[länk]

Det var nog den mest udda lampa jag sett - men att någon överhuvudtaget vill ha en sån lampa i sitt hem - och dessutom till det priset!!! Helt otroligt.
 
Kolleger köpte en kinesisk kotte för en 1000-lapp...
 
slaskman skrev:
Kolleger köpte en kinesisk kotte för en 1000-lapp...
Toppen, det gillar jag:) bättre att hjälpa kineserna till ett drägligare livd^_^b
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.