Fick ett reklamblad från Netto där dom har en helgkampanj 25-28nov med bl.a lilla blå skruvdragaren Bosch GSR ProDrive 3,6V för 399kr. Erbjudandet gäller utvalda butiker och i mitt blad specas Göteborgsbutikerna Masthugget, Gårdsten, Backa och Kallebäck. Trollhättan, Vårgårda, Älvängen finns med på mitt blad men ej specade butiker. Rimligtvis en nationell kampanj om någon ska ha en julklapp till sig själv eller andra. Hittade inte detta erbjudande på Nettos hemsida konstigt nog. Ett separat blad utöver deras vanliga.

I priset ingår ett batteri och laddare, inget mer. Maskinen finns ju konkurrenskraftigt prissatt i UK bl.a med bättre Nm, batteri och bits men Nettos modell kanske passar någon av er. Jag skapade plötsligt ett behov...
 
Är väl som vanligt när Netto har kampanj på något vettigt.
Det enstaka exemplar dom hade till försäljning köpte någon ur personalen precis när dom öppnade.
 
Blindnit skrev:
Är väl som vanligt när Netto har kampanj på något vettigt.
Det enstaka exemplar dom hade till försäljning köpte någon ur personalen precis när dom öppnade.
Jag har också tröttnat på att lägga energi på deras kampanjvaror som antingen är
försenade,aldrig kom eller är slut.:@
 
Visst är Netto i särklass när det kommer till oreda i butik och lockvaror som inte finns. Hade därför satt förväntningen därefter när jag besökte butiken. Fanns glädjande tre kartonger på hyllan, innan jag gjort mitt.
 
Handlade en GSR prodrive på Netto för 399:- Fanns drösvis i butiken :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.