En till bugg: ibland laddar den inte hela konversationen utan flera inlägg blir blanka. Det brukar sluta med att appen kraschar.
 
*tummen upp*
 
Det fungerar över all förväntan. Nu kollar man forumet ännu mer...
En sak blir jag inte klok på bara, om det finns en bifogad/infogad bild så syns det ett gem i inlägget. Kan man se/öppna denna bild i Tapatalk?
 
hmm, kör tapatalk genom en Android telefon. Får ett gem med en Android symbol. Klickar jag på den så öppnas bilden separat...
 
Jag har slutat använda den. Appen buggar för mycket på iOS. Att den överhuvudtaget finns i AppStore är för mig ett mysterium
 
Äntligen! :D
Funkar kanon på HTC Desire i alla fall.
 
En fråga från en gammalmodig man.
I allt fler mail och foruminlägg står det som slutrad: "Sent from my XXXX using Tapatalk", eller nåt liknande.
Varför står den raden med? Är det för att få avsändaren att framstå som "modern och inne"? Eller är det nån sorts ursäktande rad för att avsändaren inte har tillgång till en riktig dator och meddelandet därför kan se konstigt ut?
Upplys mig!
 
Det är standardmeddelandet, går att ta bort. Anledningen är väl att tapatalk vill ha fler kunder.
 
Det är "reklam" för Tapatalk eftersom vi använder deras produkt. Jag vet inte riktigt hur man tar bort det.
 
Tack för kunskapen.
Det är inte bara i detta forum jag sett denna rad, utan även andra forum samt i vissa mail ibland.
 
Ersätt med något i stil med "skickat från min mobil" så vet alla varför du stavat som en pellejöns.....:)
 
Senaste uppdateringen av Tapatalk till iOS löste problemen med stabiliteten. Nu går den att använda normalt igen
 
Jag kan inte heller se bilder i tapatalk. Bara ett gem som inte går att klicka på. Lösning någon??
 
Per Eskilsson skrev:
Det är "reklam" för Tapatalk eftersom vi använder deras produkt. Jag vet inte riktigt hur man tar bort det.

För Iphone vet jag inte men för Android så kan man ta bort den raden helt under "settings" eller så kan man välja mellan olika signaturer inklusive att skriva en helt egen rad i stil med "Dalbotös for president" eller andra bra tankegångar. :)

Det borde väl finnas som möjlighet för Iphoneanvändare också?
 
Jag skriver från Tapatalk@iphone och jag får ingen signatur?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.