Om Ni fick ändra något i ert nybyggda hus, vad skulle det vara?

:)
 
Jag har inte byggt färdigt ännu, men om jag kunde så skulle jag gärna ha haft större tomt :-/ Men i själva huset vet jag inte ännu ,där får jag återkomma i slutet av aug. :)

Ser att erat hus e klart, är det något du sj skulle ha ändrat på. ::)
 
;D ;D ;D Jag var för snabb på att svara så stapeln om röstningen fanns inte då ;D
 
Hej Lier,

Ja, jag skulle vilja ha ett större hus och definitivt ett dressingroom samt något runt fönster! Men eftersom det är första gången vi byggde hus så ville vi prioritera ett sovrum till än ett dressingrum. Vi tänkte praktiskt helt enkelt. Vi har ca 152 kvm stort, med stort vardagsrum och stort kök, vilket gör att vi har "bara" 3 sovrum plus allrum plus två badrum och tvättstuga. Fönster tänkte jag inte så mycket på när vi ritade huset. Men vi trivs superbra och är kanonnöjda med både planlösning, och materialval (vi valde nästan alla material vi ville, såsom stilrent modernt ek kök, rostfria vitvaror, bubbelbad, snyggt kakel och klinker osv, samt ina älskade citronfönster. (Jag sade till arkitekten att jag kunde ta vilket hus som helst, bara det var citronfönster på det!)
Den dagen vi säljer kommer vi tjäna en hacka på huset och investera i nästa hus.

Vår dröm för nästa hus är något pampigt amerikanskt. Helst minst 300 kvm. Jag skulle gärna vilja ha 3 sovrum, ett gästrum/kontor, stort kök (ca 40 kvm) samt matsal och stort vardagsrum och allrum och gärna ett kombinerat badrum och relaxrum...

man får ju alltid drömma!!
 
Vi har ju nyss börjat bygg processen men jag kan ärligt säga att jag inte skulle ändra någonting! Jag är så nöjd över det här huset fast det är ett av de billigaste på marknaden. Skulle inte vilja ändra något även om jag vann några miljoner. Tomten ligger perfekt på gångavstånd till mitt jobb och till barnens förskola. Längtar så tills det hela sätter igång på allvar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.