Jag och min sambo håller på och bygger hus nu, mycke beslut och funderingar!
Just nu har vi kört fast på badrums och dess inredning...
Har letat mycket och kommit fram till att jag helst vill ha samma märke på ALLT i badrummet
( badrumsmöbler, blandare både till dusch och handfat, badkar, handukstork, hörndusch, vägghängd wc stol) så märkte jag direkt att det blev svårt, såg dock att Svedbergs har allt, någon som har erfarenhet att dela med sig av Svedbergs eller något annat att rekommendera? Försökt att läsa om Svedbergs men hittar nästan bara recensioner från 2004-2005..

Tacksam för all hjälp:)
 
Kan rekommendera deras ex stolar. Deras andra produkter har jag i.ingen erfarenhet av.
 
Tyresö
Vi har hela badrumsinredningen i Svedbergs - inkl. deras böjda glasdörrar till duschhörnan. Jag vet inte om Svedbergs är så mycket bättre än något annat fabrikat - vi är nöjda med vårt badrum och jag kan inte säga något negativt om inredningen. Tror säkert att det är bra kvalitet - jag hoppas det eftersom det var inte billiga grejer att köpa in.
Tror säkert att ni också kommer bli nöjda.
 
Vi har Svedbergs i vårt nuvarande badrum som gjordes om för ett par år sedan. Vi är nöjda! Kommer att köpa in Svedbergs på sidan om till vårt nya hus, då husfabrikantens valda fabrikat inte passar oss alls...
 
Svågern satte genomgående Svedbergs i deras nybygge för 6-7 år sedan. De är inte nöjda. Handfat har spruckit, till synes utan anledning; kommoden under handfatet är fuktskadad (fanéret har släppt); toaletterna har vattnet för långt bak, vilket gör att barn och vissa vuxna alltid gör grova "bromsspår" på porslinet vid tillverkning av nr2. De hade valt ett annat märke m facit i hand. Svedbergs har förstås helt andra modeller idag oxå.
 
Redigerat:
Tyresö
Picke skrev:
toaletterna har vattnet för långt bak, vilket gör att barn och vissa vuxna alltid gör grova "bromsspår" på porslinet vid tillverkning av nr2.
Det där gäller inte bara Svedbergstoaletter. Min underbara fru lämnar spår efter sej, oavsett fabrikat på toalettstol.

Hoppas hon inte läser detta inlägget......
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.