märker att när jag skrivit ett inlägg, och klickar på SVARA, så hoppar inte svaret upp som tidigare, så man kan se direkt att man svarat. Man undrar vad som blev fel. Går man tillbaka och klickar på tråden igen, jo så finns inlägget där, men det var bättre innan.
 
Märkte det med, ingen bra lösning då man lätt kan tro att det inte blev nåt och börjar om från början.
 
Väldigt dumt, men tryck på "uppdatera" (F5) så dyker det upp.
 
Jovisst, men vad är vitsen med det?
 
Finns ingen vits med det, det måste vara en bugg som hopapt in med nån uppdatering.
 
Som nybörjare tycker jag att sidan är lite knepig. Vad är det för skillnad mellan att trycka på "Posta svar" och att skriva ett snabbsvar t.ex.?
 
Posta svar har lite fler möjligheter att bifoga bilder och annat, snabbsvar är just ett snabbsvar.
 
Hoppas att uppdatera efter skicka kommer tillbaka.

Uppdatera = F5 finns inte på Mac (behövs inte heller Maccare gör det med musen)

Protte
 
Nu borde det funka igen
 
Detta att inlägget inte syns utan att man uppdaterar sidan är en bugg! Det strulade för mig igår och idag.
Dessutom kan jag inte bifoga bilder...dom finns uppladdade men syns inte i inlägget. Lägger jag in länken till min uppladdade bild så syns den.

Och ang bilder - vad är det för påhitt att bilderna visas på en ny sida istället för i en popup-ruta? Detta blev mycket sämre IMHO.
 
Ooo GUD vad många inlägg , jag trodde det var jag som gjorde något fel med datorn.......som vanligt

Jo det funkar som vanligt nu, bra TACK!
 
Ja, det allt fungerar hos mig också. Har någon korrigering gjorts eller är detta slumpartat?
 
Eftersom en "kodande adminstratör" skriver "nu ska det funka igen" så är det självklart något som har korrigerats.

/Biträdande Besserwisser :rolleyes:
 
Ja, det stämmer. Tack vare att ni sa till så hittade vi felet. Svara-funktionen gick sönder igår kväll i samband med att vi flyttade senaste inlägget-länken till högerspalten mellan första och andra annonsen. Ber om ursäkt för strulet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.