L
Hej!!:)

Vad kan man hitta lampskärmsmaterial och lampstommar??

(försökte puffa en gammal tråd men misslyckades:blushing:)
 
Panduro?
 
Jag undrar också - sådana där trådställningar av plastöverdragen metall. Var finns dom?
 
Lakritspuck och Guldräven stängdes av eftersom de gjorde reklam för den av Lakritspuck nyöppnade web-butiken.

De flesta lampaffärer (elbutiker?) har väl stommar till lampskärmar.
 
J
morsan - Förstår inte varför man inte får rekommendera en butik? Det har jag sett att andra medlemmar gör hela tiden när folk frågar efter tips??? även medlem: 7310070025302 länkar ju till en butik???

För att inte riskera att göra reklam i det här inlägget. Svar till TS:

googla på "lampringar" så finner du bra lampskärmsmaterial-butik.
 
Man får rekommendera butiker (jag skrev ju tex Panduro ovan utan att få någon tillsägelse), men man får på de allra flesta forum av dem här typen inte göra reklam för sina egna företag.
 
jonasjonte skrev:
morsan - Förstår inte varför man inte får rekommendera en butik? Det har jag sett att andra medlemmar gör hela tiden när folk frågar efter tips??? även medlem: 7310070025302 länkar ju till en butik???

För att inte riskera att göra reklam i det här inlägget. Svar till TS:

googla på "lampringar" så finner du bra lampskärmsmaterial-butik.

LÄS REGLERNA så förstår du varför! De är inte svåra att hitta, finns en länk till vänster om Skicka svar

Anna_H: helt rätt, vill man göra reklam köper man den av Byggahus :)
 
J
Men vem har sagt att någon i forumet äger butikerna som folk har länkat till? Nu hänger jag inte med...
Dock kan jag förstå det där med 50 inlägg som minimum först.... Men som sagt.....dom sa väl inte att dom äger butikerna?
 
TS, nu bor du ju i Västra Götalands län verkar det som, men i Stockholm finns en butik med saker bara för att tillverka lampskärmar. Den heter Hobbyskärmen och ligger på Kungsholmen. http://hobbyskarmen.se/index.html

Kanske hon som har butiken kan tipsa dig om saker nere på västkusten, eller de kanske skickar saker?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.