Någon som har någon tidigare erfarenhet av dessa dagar (om de nu funnits innan)?

http://www.swedol.se/filarkiv/Meddelanden/swedoldagar2010.html

Har fått Swedol i Halmstad och de har ju den kända Hitachi cirkelsågen C6BU2 i sitt sortiment, hade varit mumma om det varit MYCKET bra pris på den... :D

/Hasse
 
Jag var på swedoldagarna i Karlstad förra året, och det var trevligt.
Representanter från tillverkare var där och det var sänkta priset på rätt många produkter.
Jag ska dit i år igen d^_^b
 
Då får man planera in en tripp dit!

Tack för svaret
 
Jag gör väl världshistoriens största trådlyft, men jag tänkte bara påminna om att det är swedoldagar igen.
I år hade dom väldigt bra priser på mycket, i Karlstad var vissa blåa Bosch och även Kress maskiner sänkta med 40%.
Det "råkade" ju därför följa med några Kress maskiner hem. :)
 
Sorry :blushing:
 
Mikael_L
:)
Don't Worry ... ;)

Jag får väl åka till Västerås istället ... :cool:
 
Ja det tycker jag. :)

Tänk vad mycket pengar man "sparar" när man åker på sånt där. ;)
 
Mikael_L
Ja man har ju råd att ta ut en ledig dag, då man tjänar mer än man förlorar. :D
 
För sent... för mig iaf (Borlänge)! :)
 
Någon som varit där o vet vad som erbjuds denna Oktober? Antar det är samma i princip överallt.
 
Gissar att de passar på att sälja ut en del gammalt också, men det är just en gissning, sen måste det väl vara något strukturerat också.
 
Jag var dit förra veckan (Gävle) och fyndade ett par nya Peltor Workstyle alert lurar för 995 kr. :p De gamla med bara radio är nu lagd åt sidan. :)

//Patrik
 
Någon som varit där i år? Fynd?

Tycker det är sällan som man hittar riktiga fynd på Swedol, men man vet ju aldrig...
 
Va där idag. Trevligt med lite "öppet hus" dagar. Blev en ryobi vinkelslip och knack till jobbet. Va väl det enda jag köpte som de va rea på. Men aboslut tycker jag de går att göra fynd under Swedol dagarna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.