nikasp
Hej!

Jag tänkte kolla in handtag, golv och kakel imorgon. Bor på Kungsholmen och tänkte klara mig utan hyrbil imorgon. Vart åker jag lämpligen där det finns många butiker i samma område? Vill minnas att det finns en del i Bromma? Obs - är ej helt lost och har koll på Kungens Kurva och Barkarby men skulle vilja ha nåt i lämpligt/kort T-bane alt. pendelavstånd.

Tackar på förhand för tips!
 
På Karlsbodavägen vid Bromma flygplats finns några butiker samlade. Några kakelbutiker, Vedum (kök & bad) ligger där också. Två byggvaruhus också - Ekesjöö och K-rauta.

Där har du i alla fall några butiker som ligger nära varandra när du väl kommit dit. En av kakelbutikerna hade extremt kitschiga prylar. Blandare i form av delfiner och annat märkligt :surprised:

Jag har själv varit där och snokat som du säkert förstår.
 
nikasp
OK - tack för tipset! Blir nog inga delfinblnadare osv. :)

Tummen mitt i handen skrev:
På Karlsbodavägen vid Bromma flygplats finns några butiker samlade. Några kakelbutiker, Vedum (kök & bad) ligger där också. Två byggvaruhus också - Ekesjöö och K-rauta.

Där har du i alla fall några butiker som ligger nära varandra när du väl kommit dit. En av kakelbutikerna hade extremt kitschiga prylar.  Blandare i form av delfiner och annat märkligt :surprised:

Jag har själv varit där och snokat som du säkert förstår.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.