phl skrev:
Men för h-e, RING dem! Festool svarar typ i bästa fall på mail inom två-tre veckor. Ring dem direkt och skippa tantan i växeln för hon är bara förvirrad. Brukar dessutom vara hon som svarar på mail. Beijer lär ju inte få något mer att hända...
Aha på det viset, senast när jag mejlade om bits m.m så svarade dom direkt.

Ja då får det bli ett samtal på måndag, om det inte är så att jag har ett ärende till karlstad imorgon för då kanske jag svänger förbi beijer.

Men nu är det inte lika bråttom iaf eftersom jag nu har en annan maskin.
Jag vill bara ha den andra lagad så att jag kan sälja den.

Tack för tips, jag har inte så stor erfarenhet av festool så det är tur att jag har era råd att gå efter. :)
 
Synd att din erfarenhet blir så dålig som den verkar vara. Min erfarenhet är att Festool mycket väl kan göra fel men brukar rätta till det på ett tillfredsställande sätt.
 
Problemet är löst.
Jag lossade skruven som sitter i höljet precis bredvid knappen ca 1/4 varv + en droppe siliconspray på knappens sidor.
Nu går den bättre än den gjorde när den var ny så jag skiter i revan på batteriet och så.

Jag blev tvungen att använda den till en del större skruv idag så jag var tvungen att hitta på något. :)


Nu ska ni slippa mer gnäll från min sida. ;)
 
Orkade inte din AEG med större skruvar då ? :rolleyes:
 
Paul-Staffanstorp skrev:
Orkade inte din AEG med större skruvar då ? :rolleyes:
Jodå men att stå och dra ca 50st 6x180 genom regel och in i timmervägg med en fjuttdragare är väl inte optimalt direkt. :D
 
skalman1 skrev:
Jodå men att stå och dra ca 50st 6x180 genom regel och in i timmervägg med en fjuttdragare är väl inte optimalt direkt. :D
Så sant... så nu ska du behålla C12 med då... ;)
 
Paul-Staffanstorp skrev:
Så sant... så nu ska du behålla C12 med då... ;)
Vet inte, hade bara råkat glömma att jag hade några reglar kvar att skruva fast i huset när jag köpte Aeg:n.

Men jag kanske har kvar c12:an ett tag och ser hur den funkar.

Om den sköter sig så kan den få fortsatt anställning hos mig. :)
 
ska bli kul o se om skalman1 byter avatar igen
 
Då ska den göra en i det närmaste heroisk insats framöver. :)
 
Hahaha...

Just idag skulle jag kunna tänka mig att byta till Gais klubbmärke men just nu ids jag inte för maten kallar. :p
 
själv har jag en laddare som sluta fungera (blev kortis i den då den åkt i golvet) jag åkte dit efter garantin gått ut men fick en ny ändå.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.