Finns det någon här som har erfarenhet utav Noblessa kök och som kan dela med sig lite utav den. Dom verkar ju ha rätt bra priser men hur är kvaliten på både kök och vitvaror om man t ex jämför med Ikea?

Tacksam för svar,
 
Vitvaror först. Standrad i Uppsala är SIMENS, men det var inget problem att välja det man ville ha från någon annan.

Kvaliten. Stabila skåpstommar som man slipper montera ihop själv. Förborrade hål för handtag +++. Alla lådorna har dämpning när man skjuter in dom samt det går att sätta dämpare på dörrarna också (rekomenderas).
Lätt att sätta upp överskåpen. Man skruvar upp en skena på väggen och sedan hängde man upp skåpet på den. (Justeringsmån finns).

Bra hjälp med planeringen (Uppsala) och snygga ritningar och bilder.
 
Hejsan,

Jag har ingen bra erfarenhet av Noblessa.Var till dom i början av okt,fick ritn i nov,de skulle höra av sig efter några dagar för att kolla vad jag tyckte om ritningen.Jag har fått ringa och maila många ggr men fortfarande har ingen hört av sig.Otroligt dålig service,man förväntar sig mer av ett sådant företag.Jag rekomenderar ingen att köpa kök där,trots att dom ligger i bra pris och bra ritningar men det får finnas gränser för hur man vill bli behandlad.
 
min syster köpte nyligen ett noblessa kök..kvaliten på köket var mycket bra..dom har rätt många tuffa annorlunda lösningar och prylar,jag har själv tänkt att köpa ett noblessa kök..bra service inga problem när man vill göra ändringar, leverans tiden var ingen speciellt att anmärka på. en tanke dock, man ska komma ihåg att skåp och sånt är färdigmonterade..vilket innebär att dom väger lite samt att det inte är det lättaste att bära upp ett färdig monterat högskåp uppför trappor om man inte har hiss.vi bar två trappor utan hiss.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.